دادسراي اصفهان به سرنخ هايي در ارتباط با سارقان كودك مشهدي دست يافت

اصفهان - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب اصفهان گفت: دادسراي اصفهان در تحقيقات اوليه به سرنخ هايي در ارتباط با شناسايي سارقان كودك ربوده شده مشهدي دست يافته است.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي دادگستري كل استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از ' حسن رحيمي ' افزود: با پيدا شدن كودك ربوده شده مشهدي در اصفهان پرونده قضايي آن در شعبه 24 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب اصفهان تشكيل شد و تحقيقات مقدماتي و تعقيب كيفري متهمان اين پرونده در دستور كار قرار گرفت.
وي اظهاركرد: اينگونه جرايم كه امنيت جامعه را تحت تأثير قرار مي دهد با برخورد قاطع و سريع دستگاه قضايي همراه خواهد شد و مجرمان آن هيچ حاشيه امني نخواهند داشت و اشد مجازات هاي قانوني در خصوص آنها اعمال خواهد شد.
'مليكا' دختر بچه 1.5 ساله مشهدي كه از اول مرداد در مشهد گُم شده بود 10 مرداد در يكي از پارك هاي شهر اصفهان توسط شهروندان پيدا و به ماموران انتظامي تحويل داده شد.
پس از پيدا شدن مليكا، نيروهاي پليس تصوير او را با فيلم‌هايي كه در اختيار خانواده‌ اش بوده تطبيق دادند و تصوير اين كودك خردسال را براي خانواده ‌اش ارسال كردند كه پس از تاييد عكس ارسالي مشخص شد كودك پيدا شده در اصفهان همان كود گُم شده در مشهد است.
اين دختر بچه پس از پيدا شدن به دستور دادستان استان اصفهان تحويل بهزيستي داده شد تا مراحل بعدي آن پيگيري شود.
روز گذشته پدر مليكا با حكم قضايي از مشهد به شيرخوارگاه نرجس اصفهان مراجعه كرد و كودك خود را تحويل گرفت.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر