۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷
کد خبر: 82610692
T T
۰ نفر
حقوق ارديبهشت ماه كاركنان نيشكر هفت تپه پرداخت شد

شوش - ايرنا - شركت كشت و صنعت نيشكر هفت تپه يك ماه از حقوق معوق كاركنان اين شركت را روز چهارشنبه پرداخت كرد.

به گزارش ايرنا جمعي از كاركنان بخش هاي مختلف اين شركت در روزهاي دوشنبه و سه شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات معوقه خود تجمع صنفي برپا كردند.
به گفته آنان حقوق ماه هاي ارديبهشت ، خرداد و تير96 ، پاداش كشت 95 و بن ماه رمضان 96 همچنين حقوق بهمن و اسفند 94 كليه كارگران روزمزد شركت تاكنون پرداخت نشده است.
كاركنان معترض اين شركت با تجمع در مسير جاده سراسري انديمشك - شوش - اهواز در صبح روز سه شنبه موجب ترافيك سنگين خودروها در اين جاده سراسري شدند.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي شركت كشت و صنعت نيشكر هفت تپه حقوق ارديبهشت ماه كاركنان اين شركت امروز ( چهارشنبه ) به حساب آنها واريز شده است.
با پرداخت يك ماه از حقوق معوق كاركنان شركت كشت و صنعت نيشكر هفت تپه ، فعاليت در اين شركت به حالت عادي بازگشسته و كارگران و ساير كاركنان در بخش هاي مختلف شركت در حال فعاليت هستند.
كشت و صنعت هفت تپه ، قديمي ترين كارخانه توليد شكر از نيشكر در كشور است كه نيم قرن از تاسيس آن مي گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسي اواخر سال 1394 از سوي سازمان خصوصي سازي از چرخه دولتي خارج و به بخش خصوصي واگذار شد.
حدود چهار هزار نفر به صورت رسمي ، پيماني ، قراردادي و پيمانكاري در بخش هاي مختلف اين شركت بزرگ توليد شكر مشغول كار هستند.
شركت كشت و صنعت نيشكر هفت تپه در 15كيلومتري شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.
6068
خبرنگار و انتشار: محمدعلي فريدپناه

سرخط اخبار استان‌ها