۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶
کد خبر: 82609305
T T
۰ نفر
همكاري بنياد بركت با كميته امداد براي حمايت از محرومان

استانها- ايرنا- بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) آمادگي خود را براي مشاركت و همكاري در زمينه‌ محروميت زدايي و حمايت از محرومان با كميته‌ امداد امام (ره) اعلام كرد.

رييس كميته‌ امداد امام خميني(ره) روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: با توجه به سياست‌ها و برنامه‌‌ريزي‌هاي بنياد بركت در زمينه‌ محروميت‌زدايي و حمايت از محرومان و اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي متعدد توانمندسازي اقتصادي و اجتماعي، اين بنياد آمادگي دارد تا براي كمك به محرومان با كميته‌ امداد امام خميني(ره) همكاري و مشاركت كند.
سيد پرويز فتاح در اين زمينه اظهار داشت: با توجه به وسعت كار كميته‌ امداد، به كمك مؤسسات، خيرين يا سازمان‌هاي فعال در حوزه‌ محروميت‌زدايي نيازمنديم.
وي افزود: علاوه بر سازمان بهزيستي، بسيج و بنياد مستضعفان با بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي حضرت امام(ره) در خصوص محروميت‌زدايي و كمك به محرومان جامعه نيز مذاكراتي براي مشاركت و همكاري به عمل آمده است.
رييس كميته امداد امام خميني (ره) ادامه داد: در يك نمونه از اين همكاري‌ها، بنياد بركت با هدف تعامل و هم‌افزايي، تفاهم‌نامه‌اي را با كميته‌ امداد امام خميني(ره) امضا كرده كه به موجب آن از ايتام تحت پوشش اين كميته در مناطق محروم حمايت مي‌كند.
بر اساس اين تفاهم‌نامه، با معرفي ايتام مناطق محروم و روستايي از سوي كميته امداد، اين ايتام تحت پوشش حمايتي، بيمه‌اي و مالي بنياد بركت قرار مي‌گيرند.
بنياد بركت در 20 آذر ماه سال 1386 از سوي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) تاسيس شد تا به عنوان مجموعه‌اي براي توانمندسازي اقتصادي و اجتماعي و انجام امور عام‌المنفعه، در مناطق محروم و كمتر توسعه‌ يافته فعاليت كند.
1138/1042
خبرنگار: ناهيد صفري**انتشار دهنده: فاطمه نوري
۰ نفر