۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82609291
T T
۰ نفر
كاركنان نيشكر هفت تپه پرداخت حقوق و مطالبات خود را خواستار شدند

دزفول - ايرنا - كاركنان شركت كشت و صنعت نيشكر هفت تپه در شمال خوزستان ، پرداخت حقوق و مطالبات معوقه خود را خواستار شدند.

به گزارش ايرنا جمعي از كاركنان بخش هاي مختلف اين شركت در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات معوقه خود روز سه شنبه تجمع صنفي برپا كردند.
به گفته آنان حقوق ماه هاي ارديبهشت ، خرداد و تير96 ، پاداش كشت 95 و بن ماه رمضان 96 همچنين حقوق بهمن و اسفند 94 كليه كارگران روزمزد شركت تاكنون پرداخت نشده است.
كاركنان معترض اين شركت با تجمع در مسير جاده سراسري انديمشك - شوش - اهواز در صبح روز سه شنبه موجب ترافيك سنگين خودروها در اين جاده سراسري شدند.
كاركنان معترض اين شركت روز گذشته نيز با برپايي تجمع بر تسريع در پرداخت حقوق و مطالبات معوقه خود تاكيد كردند.
گزارش خبرنگار ايرنا حاكيست با خروج كاركنان معترض نيشكر هفت تپه از مسير جاده سراسري شوش - اهواز اين جاده بر روي خودروها بازگشايي شده و تردد در اين جاده به كندي در حال انجام است.
رييس پليس راه خوزستان نيز گفت: مسدود شدن جاده ترانزيتي اهواز - انديمشك به مدت بيش از يك ساعت موجب ترافيك سنگين و كيلومتري در اين مسير شده بود.
سرهنگ رضا دولتشاهي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: با تلاش عوامل انتظامي اين مسير باز شده و تردد به كندي در جريان است.
وي با بيان اينكه حوالي ساعت 10 صبح اين جاده مسدود شده بود اظهار كرد: با توجه به گرمي هوا و ترافيك سنگين، مشكلات بسياري براي سرنشينان ايجاد شد، تلاش كرديم رانندگان به تردد از سمت جاده شوشتر هدايت كنيم هرچند اين كار هم منطقي نبود زيرا جاده شوشتر ظرفيت اين تعداد خودرو را ندارد.
وي تاكيد كرد: باز شدن اين مسير در حوزه اختيارات شوراي تامين شهرستان است.
كشت و صنعت هفت تپه ، قديمي ترين كارخانه توليد شكر از نيشكر در كشور است كه نيم قرن از تاسيس آن مي گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسي اواخر سال 1394 از سوي سازمان خصوصي سازي از چرخه دولتي خارج و به بخش خصوصي واگذار شد.
حدود چهار هزار نفر به صورت رسمي ، پيماني ، قراردادي و پيمانكاري در بخش هاي مختلف اين شركت بزرگ توليد شكر مشغول كار هستند.
شركت كشت و صنعت نيشكر هفت تپه در 15كيلومتري شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.
6068 / 7164 / 6037
خبرنگار: محمدعلي فريدپناه و عاطفه جوادي ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي

سرخط اخبار استان‌ها