۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹
کد خبر: 82608184
T T
۰ نفر

بهرام رادان به پروژه «سي» پيوست

۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹
کد خبر: 82608184
بهرام رادان به پروژه «سي» پيوست

تهران - ايرنا- بهرام رادان بازيگر سينما به پروژه «سي» پيوست تا براي اولين‌بار حضور در عرصه تئاتر را با اين پروژه كه اثري از همايون شجريان و سهراب پورناظري است، تجربه كند.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا، بهرام رادان از چند روز قبل تمرينات فشرده خود را زير نظر علي‌اصغر دشتي كارگردان بخش نمايش پروژه آغاز كرده و خود را براي ايفاي نقش «زال» آماده مي‌كند.
او قرار است در كنار هنرمنداني چون سحر دولتشاهي، مهدي پاكدل، بانيپال شومون و حسين صوفيان ايفاي نقش كند.
پروژه «سي» اكنون آخرين روزهاي تمرين خود را پشت سر مي‌گذارد و گروه از روز گذشته(شنبه) تمرينات نهايي خود را در مجموعه فرهنگي - تاريخي «سعدآباد» آغاز كرده است.
همايون شجريان و سهراب پورناظري خواننده، آهنگساز و تهيه‌كنندگان پروژه «سي درباره روند اين كار توضيح مي دهند: «پس از تمرينات جداگانه بخش‌هاي مختلف، هم‌اكنون تمرينات همزمان سه بخش موسيقي، تكنولوژي‌هاي تصويري و تئاتر در حال انجام است و اين در حالي است كه اين بخش‌ها در ماه‌هاي گذشته به صورت جداگانه مشغول تمرين بودند و حالا در زمان باقي‌ مانده تا اجرا قرار است تمرينات به صورت همزمان و فشرده انجام شود. تمام تلاش دست اندركاران اين پروژه آن است كه با تكيه بر فرهنگ و انديشه ايراني و با ابزارهاي موسيقي،‌ نمايش و تكنولوژي‌هاي تصويري، مخاطبان امروز را با بخشي ازهويت فراموش‌شده خويش آشنا كنند.»
پروژه «سي» از 15 مرداد ماه در مجموعه تاريخي سعدآباد به صحنه خواهد رفت.
فراهنگ ** ٩٠١٢ ** دريافت: زهرا ميري * انتشار: اميد غياثوند

سرخط اخبار فرهنگ