۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82605834
T T
۰ نفر
عملكرد ناشنوايان ايران در سومين روز المپيك 2017 تركيه

تهران - ايرنا - ورزشكاران ناشنوا ايران در رشته كشتي فرنگي و جودو در سومين روز بازي هاي المپيك ناشنوايان در شهر سامسون تركيه به يك نقره و سه برنز ديگر دست يافتند.

به گزارش روز شنبه فدراسيون ورزش هاي ناشنوايان، در وزن ٨٠ كيلوگرم ابوذر ربيع زاده در كشتي فرنگي حريف قزاقستاني را با نتيجه 6 بر 3 شكست داد و در دور دوم با همين نتيجه حريف ارمنستاني را شكست داد و به فينال رسيد.
ربيع زاده در فينال با نتيجه سه بر يك مغلوب حريف روسي شد و صاحب مدال نقره شد.
در وزن ٥٩كيلوگرم كشتي فرنگي، عليرضا دانشور با نتيجه 8-6 در دور اول بر كشتي گير ارمنستان پيروز شد، در مسابقه بعدي خود كشتي گير آذربايجان را ضربه فني كرد و پيروز ميدان شد. دانشور در مسابقه سوم با شكست 13 بر 5 مقابل حريف تركيه اي از راهيابي به فينال اين وزن بازماند. وي در ديدار رده بندي با نتيجه 5 بر 2 مقابل حريف بلغارستاني پيروز شد و مدال برنز گرفت.
اكبر صابري فرنگي كار ديگر نماينده كشتي ايراني در وزن ٩٧ كيلوگرم در كشتي نخست حريف هندي را ضربه فني كرد و در دور بعد با شكست براير حريف باسابقه ترك (قهرمان چهار دوره المپيك) با نتيجه ٩ بر٠ به جدول بازنده ها رفت. صابري در ديدار رده بندي مقابل حريف مغولستاني خود با نتيجه 6 بر صفر پيروز شد و مدال برنز گرفت.
در وزن ٧١ كيلوگرم كشتي فرنگي، مجيد توكلي با نتيجه دو بر صفر به حريف تركيه باخت، وي در دور دوم و در جدول بازنده ها حريف قزاقستاني را شكست داد، و در ديدار رده بندي مقابل حريف روس شكست خورد و پنجم شد.
مهرداد صيدي جودوكار وزن منهاي 100 كيلوگرم كشورمان نيز در رقابت با حريف مجارستاني، او را ضربه فني كرد، وي در رقابت دوم خود حريف قزاقستاني را نيز با ضربه فني شكست داد و در برابر حريف روسي با نتيجه يك بر صفر شكست را پذيرفت.
صيدي در مبارزه براي كسب مدال برنز ، در كمتر از يك دقيقه حريف برزيلي خود را ضربه فني كرد و به مدال برنز دست يافت.
سين اله كريمي جودوكار وزن منهاي 81 كيلوگرم و مسعود رستگاري در وزن 100 كيلوگرم هر دو در پايان رقابت هاي خود در جايگاه پنجم ايستادند.
تيم ملي فوتبال ناشنوايان كشورمان كه قرار بود از ساعت 11:30 امروز به مصاف تيم ملي نيجريه برود، با غيبت حريف ، 3-0 برنده اعلام شد.
براساس اين گزارش، تيم ملي واليبال ناشنوايان ايران نيز در برابر تيم ملي لهستان در سه ست متوالي و با نتايج 25-21 ، 25-18 و 25-16 به برتري دست يافت تا دومين موفقيت خود را در اين المپيك تجربه كند.
واليباليست هاي كشورمان در نخستين مسابقه خود برابر آمريكا نيز با نتيجه سه بر يك به پيروزي رسيده بودند و امروز نيز به مصاف تيم ملي اوكراين مي روند.
محمود خلخالي تنها ورزشكار ناشنواي ايران در رشته شنا نيز ديروز در ماده ١٠٠متر شناي قورباغه به مصاف حريفان رفت و از رسيدن به دور بعد باز ماند.
وي امروز در ماده 200 متر كرال پشت در كنار حريفان به آب مي زند.
تيم ملي واليبال ساحلي ناشنوايان ايران نيز در دومين مسابقه خود برابر تيم روسيه قرار گرفت و در دو ست با نتايج 21-13 و 21 -11 مغلوب تيم روسيه شد. بازي بعدي نماينده ايران مقابل تيم برزيل است.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي **1828
تنظيم كننده : خديجه روزبهاني انتشاردهنده:علي خورسندي
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش