۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵
کد خبر: 82595614
T T
۰ نفر
شهرداري گناوه 200 ميليون ريال به تيم دووميداني معلولان كمك كرد

گناوه-ايرنا- شهردار گناوه در نشست با رئيس هيات ورزش هاي نابينايان و كم بينايان استان بوشهر 200 ميليون ريال به منظور حمايت از تيم اعزامي معلولان اين شهرستان كه قراراست به عنوان نماينده كشور در رقابت هاي بين المللي جمهوري چك شركت كند، كمك كرد.

به گزارش ايرنا، شهردار گناوه در اين نشست گفت: يكي از برنامه هاي اولويت دار شهرداري در كنار توجه به طرح هاي عمراني شهر حمايت از رشته هاي ورزشي است.
حسين حسن زاده افزود: ورزشكاران اين شهرستان ازجمله معلولان در رقابت هاي جهاني و آسيايي به عنوان نماينده ايران صاحب مقام هاي برتر شدند و تا جايي كه در توان داريم بايد به آنان كمك كنيم.
وي اظهاركرد: هر شهروندي در شهر خود به نيازهايي جدا از فيزيكي و عمراني كه به روح و روان كمك و از آسيب هاي اجتماعي پيشگيري كند نياز دارد تا هميشه پويا و سرزنده بماند.
شهردار گناوه گفت: توجه و اهتمام به عرصه هاي ورزشي باعث شادابي و نشاط جامعه و انگيزه بيشتر براي پيشرفت و وجه هويت شهري و ورزشكاران علاقمند مي شود.
وي اظهاركرد: اگرچه حمايت از ورزشكاران بويژه مدال آوران برعهده اداره ورزش وجوانان است اما شهرداري وظيفه خود مي داند كه در اين زمينه مساعدت كند.
حسن زاده گفت: باتوجه به اينكه قراراست تيم دو و ميداني معلولان اين شهرستان به عنوان نماينده ايران در رقابت هاي جمهوري چك شركت كند شهرداري 200 ميليون ريال به بازيكنان اين تيم كمك مي كند و در زمان برگشت نيز از آنان بطور ويژه تجليل خواهد كرد.
رئيس هيات ورزش هاي نابينايان و كم بينايان استان بوشهر گفت: شهرداري بندرگناوه همواره از ورزشكاران اين شهرستان ازجمله معلولان حمايت و پشتيباني كرده است.
محمدرضا ابراهيم زاده افزود: ورزشكاران معلول استان در چندسال اخير به مقام هاي مهم در سطح جهان، آسيا و كشوري و در چندين رشته صاحب نام هستند كه شهرستان گناوه سهم بسزايي در اين عرصه داشته است.
وي گفت: حضور سجاد نيك پرست از گناوه در رقابت هاي جهاني دو و ميداني معلولان در كشور انگلستان و كسب چندين مدال رنگارنگ توسط ورزشكاران دو و ميداني كار معلول در مسابقات كشورهاي اسلامي از جمله افتخارات ورزشكاران گناوه در يك ماه اخير بوده است.
وي اظهاركرد: باتوجه به اينكه تيم ملي بامحدوديت هايي براي اعزام به مسابقات برون مرزي روبرو است از فدراسيون درخواست كرديم كه ورزشكاران معلول گناوه اي را به عنوان تيم ملي جمهوري اسلامي معرفي كند كه موافقت خود را با حضور در مسابقات دووميداني بين المللي معلولان در جمهوري چك اعلام كرد.
رئيس بنيادشهيد و امورايثارگران گناوه هم از تلاش و پيگيري هاي رئيس هيات ورزش هاي نابينايان و كم بينايان استان بوشهر كه منجر به كسب موفقيت هاي بزرگ در ميادين بين المللي شده تقدير كرد.
محمد قائدي افزود: شهردار اين بندر هميشه نگاه و حمايت خاصي از قشر ايثارگر و شاهد و فرهنگ شهادت داشته است.
رئيس اداره ورزش وجوانان گناوه هم گفت: ورزش اين شهرستان از ورزش هاي فعال استان بوشهر است و ورزشكاران بويژه معلولان در چندسال اخير پيشرفت چشمگيري داشتند و در در ميادين جهاني افتخار نصيب كشور كردند.
رحمان عمادي افزود: شهرداري در زمينه ايجاد زيرساخت هاي ورزشي حمايت هاي خوبي كرده كه تامين زمين براي احداث سالن ورزشي بانوان اين شهرستان نمونه اي از آن است.
در پايان رئيس هيات ورزش هاي نابينايان و كم بينايان استان بوشهر بپاس حمايت هاي شهردار گناوه از ورزشكاران لوح سپاس به ايشان اهداكرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزي** انشتار دهنده: خدانظر خواجه

سرخط اخبار استان‌ها