۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵
کد خبر: 82593138
T T
۰ نفر

فرمانده كل ارتش:

ارتش بازوی قوی نظام است

۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵
کد خبر: 82593138
ارتش بازوی قوی نظام است

تهران - ایرنا - فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش بازوی قوی نظام است و با تمام قدرت مقابل تمام هجمه ها ایستاده است و می ایستد.

امیر عطاءالله صالحی روز دوشنبه در آیین تكریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در زمانی كه دشمنان این نظام مقدس در پیروزی انقلاب به فكر خلع سلاح ارتش بودند تنها با تایید حضرت امام راحل ارتش جان دوباره گرفت و توانست مقابل تمامی تهدیدات ایستادگی كند.
وی خاطر نشان كرد: در این میان تاسیس یا تشكیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یكی از كارهای بسیار مهمی بود كه حضرت امام راحل در آن زمان به انجام رساندند كه تاكنون ثمرات بسیار زیادی در تمامی عرصه ها و صحنه های مختلف ارتش داشته است.
فرمانده كل ارتش با بیان اینكه تاسیس و یا تشكیل سپاه و ارتش 20 میلیونی از دیگر اقدامات به یادگار حضرت امام راحل است، گفت: تایید به موقع حضرت امام راحل از ارتش باعث شد بسیاری از ترفندها و توطئه های دشمنان خنثی و نقش برآب گردد.
آیین معارفه حجت الاسلام عباس محمد حسنی، رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تكریم حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم ،رئیس سابق این سازمان با حضور جمعی از فرماندهان كشوری و لشكری و مسئولان و روحانیون امروز ، دوشنبه در ستاد ارتش برگزار شد.
اجتمام *1933**1776
خبرنگار: بهروز سلطانیان* انتشار: لیلا خطیب زاده
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه