۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82589483
T T
۰ نفر

سفر استاندار تهران به مناطق عشایری دشت لار

۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82589483
سفر استاندار تهران به مناطق عشایری دشت لار

تهران- ایرنا- استاندار تهران به منظور بازدید از مناطق عشایری و همچنین شركت در جلسه شورای عشایری استان روز جمعه به دشت لار سفر كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران برای شركت در جلسه شورای عشایری و همچنین بازدید از مناطق عشایری شرق استان تهران به دشت لار سفر كرده است.
در جلسه شورای عشایری استان تهران كه امروز به ریاست سیدحسین هاشمی در مناطق عشایری دشت لار و در داخل سیاه چادر عشایری برگزار می شود، مسائل ، مشكلات و مطالبات عشایر كوچنده استان تهران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
همچنین استاندار تهران قرار است در این سفر ضمن دیدار با عشایر كوچنده از مركز خدماتی به عشایر كوچنده حوزه لار نیز دیدن كند.
افتتاح ایستگاه پلیس در دشت لار از دیگر برنامه های سفر یك روزه استاندار تهران به مناطق عشایری استان تهران در حوزه لار است.
مدیركل امورعشایری استان تهران در حاشیه سفر استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به مناطق عشایری استان گفت: نهمین جلسه شورای عشایر استان تهران امروز به ریاست سید حسین هاشمی برگزار خواهد شد.
سیروس نصیری افزود: سال گذشته 2 جلسه شورای عشایری استان تهران به ریاست استاندار تهران برگزار شد كه حدود 60 درصد مصوبات سال گذشته عملیاتی و اجرایی شد.
وی خاطرنشان كرد: بیشتر این مصوبات در زمینه ارائه خدمات به عشایر كوچنده از جمله خدمات پزشكی، توزیع آرد و سوخت فسیلی، نصب سامانه های خورشیدی، آبرسانی سیار و مرمت و بازسازی راه های عشایری است.
وی تاكید كرد: عشایر كوچ رو استان تهران به مدت 100 روز و تا 15 شهریورماه در مناطق ییلاقی حوزه لار حضور دارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
۰ نفر