۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹
کد خبر: 82571763
T T
۰ نفر
گندمكاران بابت دیركرد مطالباتشان سود بانكی دریافت می كنند

تهران - ایرنا - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك كشاورزی گفت: طبق مصوبه اخیر دولت، گندمكاران بابت تاخیر دریافت مطالباتشان سودبانكی دریافت می كنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'مرتضی شهیدزاده' روز سه شنبه در مراسم رونمایی یارا كارت اعتباری بانك كشاورزی كه در محل این ساختمان با حضور فرشاد حیدری معاون نظارتی بانك مركزی انجام شد افزود: این بدان معناست كه كشاورزان ما به ازای تاخیر دریافت مطالباتشان بابت فروش گندم به دولت بر مبنای سودبانكی مصوب شورای پول واعتبار، كارمزد می گیرند.
وی اظهارداشت: تاكنون مبلغ 20 هزارمیلیارد ریال از پول گندمكاران به ازای خرید 3.5 میلیون تن گندم پرداخت شده است اما تامین اعتبار ما به سرعت فروش گندم كشاورازن نیست و ما از پرداخت ها كمی عقب هستیم.
وی تصریح كرد: اما خوشبختانه دولت تخصیصات و مصوباتی با كمك بانك مركزی و سازمان برنامه و بودجه دارد كه درحال دریافت از خزانه است و بزودی تامین اعتبار و به حساب كشاورزان واریز می شود.
به گزارش ایرنا، امروز یارا كارت اعتباری بانك كشاورزی با سقف تسهیلات 50 میلیون ریال با حضور 'فرشاد حیدری' معاون نظارتی بانك مركزی و ' مرتضی شهیدزاده' رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك كشاورزی در ساختمان مركزی این بانك رونمایی شد.
همچنین سه نفر از مشتریان بانك كشاورزی به صورت نمادین یارا كارت اعتباری دریافت كردند.
اقتصام**9186 *1579خبرنگار: هما همت خواه* انتشار: مرضیه فاتحی
۰ نفر