۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷
کد خبر: 82547146
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران: دستگيري قاتلان فراري در دماوند

تهران-ايرنا - فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران از دستگيري سه قاتل فراري در شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش ايرنا، به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار عبدالرضا ناظري روز يكشنبه در تشريح اين خبر اظهار كرد: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر كشف يك جسد سوخته در روستاي سربندان منطقه جابان دماوند بلافاصله اكيپي از ماموران تشخيص هويت پليس آگاهي به محل اعزام شدند.
وي تصريح كرد: با حضور مأموران در محل و پس از بررسي صحنه و تحقيقات مشخص گرديد قاتل يا قاتلان پس از مجروح نمودن مقتول با ضربات چاقو اقدام به سوزاندن جسد وي نموده و خودروي مقتول دماوندي را در محل جنايت رها كردند.
فرمانده انتظامي استان در ادامه بيان كرد: مأموران پس از جمع آوري اطلاعات جامع متهمان را شناسايي و محل اختفاي آنان را كشف كه پس از هماهنگي با مقام قضايي وارد عمل شدند.
سردار ناظري خاطرنشان كرد: در اين رابطه مأموران موفق شدند سه نفر از متهمان كه قصد فرار به سمت مرزهاي شرقي كشور را داشتند دستگير و به يگان انتظامي منتقل كنند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: متهمان كه از اتباع كشور افغانستان بودند در مواجهه با ادله و مستندات به بزه انتسابي اعتراف كرده و انگيزه خود از قتل را سرقت وجوه مقتول كه در مجموع 600 هزار ريال بود عنوان كردند.
رييس پليس استان در خاتمه انگيزه متهمان در سوزاندن مقتول را ناشناس ماندن و گمراه نمودن ماموران عنوان كرد و گفت: متهمان با قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس دادسراي عمومي دماوند روانه زندان شدند.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: الهام حيدري انتشاردهنده:‌موسي فعاليان
تهرام/7246/ 1539
۰ نفر