۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۴۱
کد خبر: 82545347
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت ندوشن از حضور حداكثري مردم در انتخابات قدرداني كرد

يزد - ايرنا - امام جمعه موقت ندوشن با اشاره به حضور حداكثري مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا از اين حضور آگاهانه قدرداني كرد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام سيد علي طباطبايي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ندوشن
افزود: علي رغم تبليغات دشمنان مبني بر كمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات، مردم نشان دادند كه محكم و استوار در صحنه حضور دارند.
وي شركت كم نظير مردم در اين دوره از انتخابات را پاسخ به ياوه گويي هاي دشمنان دانست.
طباطبايي در بخش ديگري از سخنانش با تبريك به منتخبين مردم اين شهر در شوراي اسلامي، پيگيري مسايل و مشكلات مردم را از مهمترين وظيفه شورا دانست و بر وحدت و همدلي بيشتر آنها شوراي در راستاي حل مشكلات شهر و خدمت به مردم تاكيد كرد.
امام جمعه موقت ندوشن در بخش ديگري از سخناش با اشاره به نشست سران كشورهاي عربي _ اسلامي و آمريكا در عربستان سعودي گفت: معرفي ايران به عنوان تروريسم و حامي تروريسم در اين نشست توطئه اي است كه دشمنان جمهوري اسلامي ايران به دنبال آن هستند.
وي حمله به منزل شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين و كشته و زخمي كردن شماري از شيعيان اين كشور به دست رژيم آل خليفه را به شدت محكوم كرد.
امام جمعه موقت ندوشن در بخش ديگري از سخنانش بر بهرگيري از فيوضات ماه مبارك رمضان تاكيد كرد و خواستار دستگيري از مستمندان و نيازمندان به خصوي در اين ماه شد.
6197 فلاح

سرخط اخبار استان‌ها