۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۲۱
کد خبر: 82545271
T T
۰ نفر
اجراي طرح اسرائيل بزرگ در خاورميانه محكوم به شكست است

اراك - ايرنا - امام جمعه آشتيان گفت: رئيس جمهور آمريكا به دنبال تشكيل خاورميانه جديد است و بي شك امت هاي آزاده جهان و منطقه اجازه اجراي طرح اسرائيل بزرگ را نخواهند داد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين عليرضا نيشابوري در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه آشتيان عنوان كرد: انتخابات رياست جمهوري با مشاركت 73 درصدي شكوه و عظمت ديگري به نظام اسلامي داد و حضور در صحنه مردم را به رخ جهانيان كشيد.
وي افزود: انتخابات ايران جلوه اي از مردم سالاري ديني بود و اين انتخابات باعث استحكام جايگاه رهبري در نظام اسلامي شد.
خطيب جمعه آشتيان ادامه داد: درايت و هوشمندي رهبري انقلاب باعث شد حتي همه گروه ها،اقشار و سلايق سياسي در پاي صندوق هاي راي حاضر شوند.
حجت الاسلام نيشابوري گفت: رمز تقويت اميد به آينده، نشاط و سرزندگي مردم در تحقق انتظارات است
وي پاسداري از دين، تحقق اهداف انقلاب اسلامي، حركت در خط ولايت و عمل به منويات و دستورات مقام معظم رهبري، ايستادگي در برابر دشمن، حركت در مسير تعالي كشور، تثبيت عزت و بزرگي ملت در تعاملات جهاني، ساخت مسكن اجتماعي براي محرومان و حفظ تورم يك رقمي را بخشي از وعده هاي دولت عنوان كرد.
امام جمعه آشتيان با اشاره به سفر ترامپ به عربستان گفت: ترامپ در پي تشكيل ناتوي عربي آمريكايي است تا بتواند علاوه بر سران عرب، اسرائيل را نيز نجات دهد.
وي بيان كرد: آل خليفه به دنبال حذف روحانيت از صحنه انقلاب بحرين است و با تبعيد و سركوب انقلابيون، به دنبال ايجاد ديكتاتوري در منطقه است.
حجت الاسلام نيشابوري در ادامه با اشاره به حلول ماه مبارك رمضان عنوان كرد: مهمترين نتيجه روزه داري در ماه مبارك رمضان دستيابي به تقوا است.
وي گفت: آمادگي روحي و جسمي از مولفه هاي اصلي ورود به ماه مبارك رمضان است و بايد با حرمت داشتن اين ماه، به دنبال افزايش معنويت بود.
نماز عبادي، سياسي جمعه در 33 نقطه استان مركزي برگزار مي شود.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندياري***انتشاردهنده: حسين مهدي زاده

سرخط اخبار استان‌ها