۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۱۰
کد خبر: 82539794
T T
۰ نفر

تذكر خبرنگار ايرنا و اصلاح نام منتخب شورا

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۱۰
کد خبر: 82539794
تذكر خبرنگار ايرنا و اصلاح نام منتخب شورا

يزد - ايرنا - به دنبال پيگيري و تذكر خبرنگار ايرنا، اشتباه اطلاعيه فرمانداري يزد در انتشار اسامي منتخبان شوراي اسلامي شهر زارچ، يكي از منتخباني كه پيش از اين ششم (عضو علي البدل) شده بود،‌اصلاح و در اصلاحيه اطلاعيه به عنوان نفر سوم و عضو اصلي شورا معرفي شد.

فرماندار يزد روز يكشنبه در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: اشتباه سيستمي در ورود اطلاعات به رايانه فرمانداري، سبب انتشار نادرست تعداد راي و جايگاه محمدحسين آبافت منتخب سوم انتخابات شوراي اسلامي شهر زارچ در آگهي نتيجه اين انتخابات شد.
مصطفي سالاري افزود: پس از پيگيري و تذكر خبرنگار ايرنا مبني بر احتمال بروز اشتباه در اعلام اسامي، بسرعت اطلاعات وارد شده به رايانه بررسي و اشتباه سيستم محرز شد و بر اين اساس، آگهي نتيجه انتخابات را اصلاح كرديم.
فرماندار يزد با قدرداني از دقت‌نظر خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) خاطرنشان كرد: با هماهنگي با ستاد انتخابات كشور، پيشنهادي نيز براي جلوگيري از بروز خطاهاي مشابه ارايه كرديم كه پذيرفته شد.
فرماندار يزد گفت: پس از بروز اشتباه، قصد برقراري تماس تلفني با محمدحسين آبافت منتخب مردم در انتخابات شوراي اسلامي شهر زارچ داشتيم كه با مراجعه وي به فرمانداري به طور حضوري از او عذرخواهي كرديم.
محمدحسين آبافت كه نامش پيش از اين با 3339 راي به عنوان نفر ششم و عضو علي البدل انتخابات شوراي اسلامي شهر زارچ منتشر شده بود، پس از اصلاح اشتباه آگهي نتايج انتخابات با 3993 راي به عنوان نفر سوم انتخابات شوراي اسلامي شهر زارچ معرفي شد.
بخش زارچ با حدود 20 هزار نفر جمعيت در پنج كيلومتري مركز يزد قرار دارد.
7532 / 6014/ تهيه و انتشار : كاظم شاملو
۰ نفر