۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲
کد خبر: 82526378
T T
۰ نفر
ويژه برنامه ميثاق با امام زمان (عج) در بقاع متبركه همدان برگزار شد

همدان - ايرنا - ويژه برنامه ميثاق با امام زمان (عج) همزمان با ميلاد منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) روز جمعه در بقاع متبركه اين استان برگزار شد.

معاون فرهنگي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان همدان در اين باره در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ويژه برنامه روز نيمه شعبان با عنوان ميثاق با امام زمان (عج) در 55 بقعه متبركه استان همراه با سخنراني، جايزه و مولودي خواني برگزار شد.
حجت الاسلام حسن رضوي با بيان اينكه كتاب با عنوان نواي انتظار به تعداد پنج هزار جلد در اين ويژه برنامه بين مردم توزيع شد افزود: همچنين پنج خيمه معرفت در پنج امامزاده شاخص استان همدان در اين روز براي استفاده مردم و به ويژه جوانان برپا شد.
وي با بيان اينكه شبهات در مورد مهدويت، انتظار و مسايل روز در حال حاضر از سوي جوانان وجود داد و مطرح مي شود گفت: اين برنامه ها به منظور آشنا كردن موضوع امامت و پاسخگويي به سوالات و شبهات جوانان درباره امام زمان (عج) برگزار مي شود كه در سال هاي گذشته استقبال خوبي از اين طرح شده است.
به گفته وي در آستانه روز نيمه شعبان نيز همايش بسيج خواهران اداره ها در امامزاده كوه همدان با اجراي برنامه هاي جشن و مولودي خواني روز پنجشنبه برگزار شد.
استان همدان داراي 238 بقعه متبركه است.
15 شعبان مصادف با 22 اديبهشت ماه ولادت حضرت قائم (ع)، روز جهاني مستضعفان نامگذاري شده است.
2087/6993
خبرنگار:زهرا پيرنيا** انتشاردهنده: اكبر بهاروند