۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲
کد خبر: 82526376
T T
۰ نفر
فعال سیاسی:حضور مردم درستادهای روحانی بیانگر زنده و پاینده بودن اصلاحات و اعتدال است

بوشهر - ایرنا - یك فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حضور مردم در ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانگر زنده و پاینده بودن اصلاحات، اعتدال و خردورزی به عنوان خواست تاریخی ملت ایران در كشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی آهنگران پنجشنبه شب درتجمع حامیان حسن روحانی در بوشهر افزود: حضور مردم در این جلسه، لبخندها و نگاه های پر از امید شما بیانگر آن است كه از راهی كه برگزیده ایم هرگز برنخواهیم گشت.
وی با بیان اینكه ما اهل خشونت، بی قانونی، حركت های بی خردانه و نابخردانه نیستیم ادامه داد: ما می خواهیم رئیس جمهورمان در دنیا عزیز باشد نه مانند كسانی كه در سازمان ملل برای صندلی های خالی سخنرانی می كردند.
وی با بیان اینكه رئیس جمهوری باید نمادی از عقلانیت، خردورزی و متانت ملت ایران باشد، اظهاركرد: انتخابات فرصتی است كه نشان دهیم مردم ایران ملت مقاوم و امیدواری هستند كه بر اصول، ارزش ها و آرمان هایشان پایمردی می كنند.
وی افزود: مردم ایران در روز 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای با انتخاب آگاهانه خود نشان خواهند داد كه می خواهند عزیز، دارای اقتصادی ارزشمند و خواهان تعامل سازنده با دنیا باشند.
این فعال سیاسی بیان كرد: ما نمی خواهم دولتی سركار باشد كه وزیر امور خارجه اش در هنگام ماموریت عزل شود و نهادهای ناظر بر منابع و ثروت های این كشور یك شبه منحل شوند.
وی یادآور شد: ما نمی خواهیم یك وزیر با امضای ساده 3.8میلیارد دلار سرمایه این كشور را در اختیار یك انسان فاسد و بی ریشه ای قرار دهد.
آهنگران افزود: ما می خواهم كشاورزی پررونق، صنعتی پویا و بازار صادرات فعال داشته باشیم و برای خرید كالاهای مورد نیاز گرفتار واسطه ها نشویم.
وی تاكید كرد: ملت ایران میخواهند ایران كشوری در تراز یكی از قدرت های بزرگ دنیا باشد.
این فعال سیاسی گفت: امروز در میانه راه هستیم نیمی از راه را با هم و كنار هم آمده ایم و باید این راه را ادامه دهیم.
آهنگران افزود: باید یاد آوریم آن روزهایی كه دستبندهای سبزتان را با خشونت پاسخ دادند و چگونه دست های به هم فشرده شما را از هم جدا كردند.
وی اضافه كرد: برای مدرسه ها، دانشگاه ها، فرزندان و زنان فضای امن و نه فضای امنیتی می خواهیم.
آهنگران ادامه داد: ما دانشجوی ستاره دار، روزنامه نگاران دربند، توقیف فله ای روزنامه ها را نمی خواهیم بلكه فضای آزاد اطلاعات و دراختیار بودن شبكه های اجتماعی را می خواهیم.
وی گفت: ما فضای بداخلاقی، خشونت، تهمت و توهین را نمی خواهیم و برای این همه باردیگر در 29 اردیبهشت برای اسلام، ایران و فرزندان ایران رای مان را به نام حسن روحانی مزین می كنیم.
آهنگران افزود: حضور پرشور مردم در این آئین ها بیانگر این است كه امید در كشور، در شهرها، كوچه و خیابانها زنده است و باید مراقبت كنیم این موج ارزشمندی كه به لطف حضور، تشخیص و شعور شما اوج گرفته گرفتار بی قانونی، ساختار شكنی و بداخلاقی نشود.
وی اضافه كرد: كسی نباید برای دفاع از دولت حسن روحانی و دستاوردهای آن با كسی با خشونت و بی ادبی رفتار كند.
آهنگران اظهار كرد: اگر بی ادبی، خشونت، حمله به ستادها و با پاره شدن بنرها روبه رو شدید امید خود را از دست ندهید و در چارچوب قانون مراقبت كنید تا آرامش شما، شهر و منطقه به هم نخورد.
6047/6043/ 6037

خبرنگار: موناعیدان ** انتشار دهنده:عبدالحمید راجی