۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۷:۲۵
کد خبر: 82526152
T T
۰ نفر
هرمزگان در جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت سرشار از شور و شادمانی شد

بندرعباس- ایرنا- هرمزگان مسرور از جشن میلاد آخرین ذخیره الهی؛ آذین بسته و چراغانی شده در شب و روز ولادت با سعادت و سراسر نور و معنویت‌ یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)؛ سرشار از شور و شادمانی شد.

به گزارش جمعه ایرنا' عاشقان و شیفتگان آل الله در شهرستانهای هرمزگان با آذین بندی و چراغانی كردن كوچه، خیابان و معابر عمومی و برپایی آئین های جشن و سرور؛ این عید بزرگ را گرامی داشتند.
در بندرعباس مركز استان هرمزگان مراسم خجسته زاد روز منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) پنجشنبه شب در امام زاده سید مظفر، شاه محمد تقی ، سید كامل وهمچنین درسیار بقای متبركه استان هرمزگان با شركت انبوه مردم باشكوه خاصی برپا شد.
جای جای شهرستان هرمزگان درسراسر نور و معنویت از سرور و شادمانی سر به آسمان می ساید و مردم با پخش شیرینی و نذری این عید بزرگ را به یكدیگر تبریك گفته و با شركت در آئین های مدیحه سرایی و مولودی خوانی از راه دور و از پس فرسنگ ها فاصله؛ عشق و ارادت خود به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ابراز كردند.
بسیاری از زوج های جوان نیز در این لحظات سرشار از نور و عطر معنویت و در سایه فضل الهی، توكل به پروردگار عالمیان؛ در پناه قرآن و با توسل به ائمه اطهار (ع) آغاز زندگی مشترك خود را جشن گرفته و دلخوش و امیدوار راهی خانه بخت شدند.
در میلاد خجسته دوازدهمین ركعت عشق؛ مشام زمان و زمین آكنده از عطر سلام و صلوات و زمزمه و نوای دل انگیز استجابت است.
یا بقیة الله؛ تا كی در غربت غروب غریبانه ی جمعه ها با چشمانی سرشار از تمنا به خورشید بنگریم و با صدایی كه بوی غم و درد به خود گرفته؛ لحظه ای دیگر فرصت بخواهیم؟
ای قبله حاجات؛ ما زادگان روزگار غیبت كام خود را با حلاوت ظهور شیرین كرده ایم؛ بیش از هزار سال است كه چشمان منتظرمان در افق های دور دست؛ ظهور دل انگیزت را به انتظار نشسته؛ بیا و در این حال خوش و در نوای خسته عاشقان فرج؛ ظهور ' موعود' را برای بشریت طلب كن.
'اللهم عجل لولیك الفرج'
7196/6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده