۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۷:۱۳
کد خبر: 82526150
T T
۰ نفر
آستاندار هرمزگان:روابط عمومي ها فاصله بين مردم و سازمان را كاهش دهند

بندرعباس - ايرنا - استاندار هرمزگان گفت: روابط عمومي ها زمينه تفاهم و هم انديشي ميان مسئولان و مردم را فراهم ساخته و فاصله بين مردم و سازمان را كاهش دهند.

به گزارش ايرنا جاسم پنجشنبه شب در مراسم گراميداشت هفته روابط عمومي اظهار داشت:روابط عمومي پل ارتباط بين افراد جامعه و سازمان هاست و بايد تلاش هاي يك سازمان توسط روابط عمومي منتقل شود تا مردم بدانند تا چه حد كار و تلاش مي شود.
وي ادامه داد: 70 درصد موفقيت يك سازمان به روابط عمومي بستگي دارد و اگر روابط عمومي را از يك سازمان بگيريم، آن سازمان ديگر هيچ روحي ندارد.
وي ادامه داد: كار روابط عمومي بدون صبر امكان پذير نيست و روابط عمومي تكنيك هاي خاصي دارد كه بايد فنون روابط عمومي را بياموزيم تا بتوانيم ارتباط درست برقرار كرد.
وي اضافه كرد:ارتباط امر مهمي است و شرط بقا و استمرار حيات هر سازمان به روابط عمومي بستگي دارد.
استاندار هرمزگان ياداور شد: داشتن اطلاعات دقيق و به روز از نان شب مهمتر بوده و هر كه بيشتر بداند موفق تر است.
جادري عنوان كرد: كشوري قدرتمند است كه اطلاعات آن كامل بوده و حكومت در چنين جهاني بدون بهره مندي از روابط عمومي ممكن نيست.
جادري بيان داشت: اعتقاد به شفافيت و پاسخگويي امر بسيار مهمي است و حقوق شهروندان بايد رعايت و حق نظارت مردم در كارها به رسميت شناخته شود.
مديركل روابط عمومي استانداري هرمزگان نيز در اين مراسم بيان داشت: وظيفه و جايگاه روابط عمومي در نيم قرن اخير رشد و تكامل يافته و روابط عمومي ها نقش ارتباط گرا و واسطه ميان مردم و دستگاه اجرايي را دارند.
شيرزاد عزتي افزود: روابط عمومي هاي فعال حاصل تلاش دستگاه هاي اجرايي را به گوش مردم مي رسانند و خواسته مردم را به مديران انتقال مي دهد و بايد روابط عمومي پل ارتباطي ميان سازمان و مخاطبان هر مجموعه باشد.
وي تصريح كرد: اصلاح چارت سازماني، برگزاري دوره هاي آموزشي و اختصاص فضا و محيطي متناسب با كار روابط عمومي از مهمترين خواسته هاي روابط عمومي هاي هرمزگان است.
وي خاطرنشان كرد: بايد روابط عمومي هاي استان به لحاظ نرم افزاري و سخت افزاري تجهيز شوند و نياز است مديران هر مجموعه به اين حوزه مهم توجه كافي را داشته باشند.
3219/6048
دريافت كننده : عزت الله معمارباشي ** انتشار دهنده: خليل تنيده