۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۴۱
کد خبر: 82526113
T T
۰ نفر

منچستريونايتد و آژاكس به فينال ليگ اروپا راه يافتند

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۴۱
کد خبر: 82526113
منچستريونايتد و آژاكس به فينال ليگ اروپا راه يافتند

تهران - ايرنا - تيم هاي منچستريونايتد انگليس و آژاكس هلند به فينال ليگ فوتبال اروپا راه يافته تا روز سوم خردادماه براي كسب جام قهرماني به مصاف هم بروند.

به گزارش ايرنا، ديدارهاي دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا، بامداد جمعه برگزار شد و منچستريونايتد و آژاكس با از پيش روي برداشتن حريفان خود به ديدار نهايي رسيدند تا روز سوم خردادماه در شهر «استكهلم» سوئد براي رسيدن به عنوان نخست به مصاف هم بروند.
در ورزشگاه اولدترافورد تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس با هدايت «خوزه مورينيو» در حالي ميزبان سلتاويگو بود كه بازي رفت با برتري يك بر صفر منچستر به پايان رسيده بود.
در بازي برگشت نيز شياطين سرخ آغاز بهتري داشتند و در نيمه نخست با ضربه سر «مروان فيليني» به گل دست يافتند.
در نيمه دوم سلتاويگو كه براي جبران تلاش مي كرد در دقيقه 85 با ضربه «رونكاليا» مدافع آرژانتيني خود به گل تساوي رسيد تا اميد به اردوي اين تيم باز گردد، اما همين بازيكن لحظاتي بعد با «اريك بيلي» از منچستر درگير شد تا هر دو بازيكن از زمين اخراج شوند.
در نهايت اين بازي با تساوي يك بر يك به پايان رسيد تا منچستر در مجموع دو بازي رفت و برگشت با پيروزي 2 بر يك به فينال برسد.
در ديگر ديدار تيم ليون فرانسه در خانه خود با حساب 3 بر يك از سد آژاكس آمستردام گذشت كه اين پيروزي براي صعود ليون به فينال كافي نبود.
آژاكس كه در بازي رفت به پيروزي 4 بر يك رسيده بود با وجود شكست در خانه ليون، در مجموع دو ديدار رفت و برگشت 5 بر 4 برنده شد و به فينال رسيد.
شبد**ورزشي**3783**1010
خبرنگار: امير ميرزاييان**انتشار دهنده:حسن معظمي
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش