۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۳۸
کد خبر: 82526112
T T
۰ نفر
وزير ورزش و جوانان:پيگير جذب اسپانسر ثابت براي استقلال خوزستان هستيم

اهواز - ايرنا - وزير ورزش و جوانان گفت: با كمك استاندار و مديركل ورزش و جوانان خوزستان به دنبال اسپانسري ثابت براي تيم فوتبال 'استقلال خوزستان' هستيم.

به گزارش ايرنا مسعود سلطاني فر پنجشنبه در حاشيه مراسم جشن نشاط و اميد اهواز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اداره كل ورزش و جوانان استان از طريق بررسي اسپانسرهاي مختلف مسئوليت تامين منابع مالي باشگاه استقلال خوزستان را بر عهده دارد.
وزير ورزش و جوانان افزود: اميدواريم با مشخص شدن وضعيت اسپانسرينگ باشگاه استقلال خوزستان، وضع اين تيم بهبود يافته و در مسابقات ليگ داخلي و جام باشگاه هاي آسيا با خيال آسوده تري بازي كند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تيم استقلال خوزستان به شركت يا ارگان ديگري واگذار مي شود افزود: بررسي هاي مختلفي در اين خصوص در حال انجام است و اميدواريم كه اين تيم تحويل يك اسپانسر خوب و قوي شود.
سلطاني فر در بخش ديگري از سخنانش همچنين با تشريح وضع ورزش روستايي و عشايري گفت: هنوز بخشي از استعدادهاي خود را در مناطق روستايي، مرزي و عشايري كشف نكرديم لذا بايد با گسترش پايگاه هاي استعداديابي و پرداخت بيشتر به ورزش روستايي عشايري اين استعدادها را شناسايي كنيم.
وي در خصوص پروژه هاي نيمه تمام موجود در كشور نيز گفت: پروژه هاي با قدمت 15 سال در كشور زياد داريم كه متاسفانه بدون مطالعه كلنگ زني شده و امروز جزء مطالبات مردم هستند لذا خود را موظف مي دانيم كه اين پروژه ها را سال به سال تكميل كنيم.
وزير ورزش و جوانان گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه و منابعي كه از ماليات بر ارزش افزوده به ورزش اختصاص داده مي شود وضعيت ورزش كشور خوب است و قرار است از بودجه سال جاري ورزش مبلغي براي پروژه هاي نيمه تمام ساير استان ها كه بيش از 50 درصد پيشرفت فيزيكي دارند در نظر گرفته شود.
وي در پايان گفت:رويكرد ما در سال 96 تكميل پروژه هاي نيمه تمام و بالاي 50 درصد و بازسازي اماكن ورزشي استان هايي است كه به لحاظ سرمايشي و گرمايشي از شرايط خاصي برخوردار هستند.
به گزارش ايرنا سلطاني فر وزير ورزش و جوانان روز پنجشنبه در سفر به استان خوزستان از روند تكميل پروژه هاي عمراني ورزشي نيمه تمام چند شهرستان استان ديدن كرده و جايزه تيم برنده ديدار جام حذفي فوتبال در خرمشهر را اهدا كرد.
6125/6064
خبرنگار: محمد شاكري** انتشار:محسن بهاروند
۰ نفر