۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۲۳
کد خبر: 82526101
T T
۰ نفر

نماينده اسبق مجلس: تفكرات دولت سابق به نتيجه نمي رسد

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۲۳
کد خبر: 82526101
نماينده اسبق مجلس: تفكرات دولت سابق به نتيجه نمي رسد

مشهد - ايرنا - نماينده اسبق مردم مشهد در ششمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت سابق در هشت سال كشور را لبه پرتگاه كشاند و اكنون نيز برخي با همان تفكرات وارد ميدان شده اند در حاليكه آن تفكرات به نتيجه اي نمي رسد.

علي ظفرزاده پنجشنبه شب در آيين گشايش ستاد صنعتگران، كارآفرينان و مهندسان حجت الاسلام روحاني در مشهد افزود: تفكرات دولت سابق باعث شد سرمايه هاي زيادي از بين برود و صنعت كشور نيز ويران شود.
وي ادامه داد: جاي تعجب است كه افرادي از چند برابر كردن يارانه ها و ديگر موارد اينچنيني صحبت مي كنند در حاليكه مشخص نيست از كجا و چگونه مي خواهند اين كار را انجام دهند.
ظفرزاده افزود:يكي از اقدامات دولت يازدهم بيمه كردن 10 ميليون نفر با بيمه سلامت است كه هزينه هاي درمان را براي اين افراد بشدت كاهش داده است.
وي در ادامه گفت: در يك لحظه مي توان يك ساختمان را بكلي ويران كرد اما بناي مجدد همان ساختمان مدتها زمان لازم دارد؛ دولت يازدهم نيز حداقل سه سال صرف آوار برداري خرابي هاي دولت گذشته كرده است تا كشور را از لبه پرتگاه نجات دهد.
وي گفت: روشها و تفكرات هر 2 جناح اصولگرا و اصلاح طلب مشخص است و عملكرد هر 2 جريان در پيش چشم مردم است و خود مردم 29 ارديبهشت امسال در پاي صندوق هاي راي مشخص مي كنند كدام راه را مي خواهند.
7507/5132/ 6037
خبرنگار: مصطفي نخعي ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي
۰ نفر