۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۰۹
کد خبر: 82526098
T T
۰ نفر

علي دايي: مردانه قهرمان شديم/ديگر در نفت نمي مانم

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۰۹
کد خبر: 82526098
علي دايي: مردانه قهرمان شديم/ديگر در نفت نمي مانم

آبادان - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال نفت تهران با يادآوري اينكه بازيكنان اين تيم با وجود مشكلات بي شمار با مردانگي با قهرماني جام حذفي دست يافتند، گفت:اين آخرين حضورم در نفت تهران بود.

به گزارش ايرنا علي دايي پنجشنبه شب پس از قهرماني تيمش در جام حذفي باشگاههاي ايران در جمع خبرنگاران، افزود: بازيكنان نفت مستحق اين موفقيت بودند و با وجود مشكلات زيادي، جام را از آن خود كردند.
وي با يادآوري اينكه تيمش مشكلات عجيبي را در فصل جاري تحمل كرد، اظهار داشت: با عزت و كرامت به قهرماني رسيديم و از هواداران جنوبي كه امروز حامي نفت بودند قدرداني مي كنم.
دايي با يادآوري اينكه بازيكنان نفت در ديدار با تراكتورسازي به خوبي برنامه هاي كادر فني را اجرا كردند، توضيح داد:همين امر سبب شد با توجه به غيبت چند مهره اصلي تيم اجازه خودنمايي به حريف را نداده و قهرمان شويم.
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در مورد آينده اش در اين تيم، گفت:اين آخرين حضورم در نفت بود و خدا را شاكرم كه با رسيدن به جام اين تيم را ترك خواهم كرد.
سرمربي نفت با يادآوري اينكه مسئولان نفت هيچ اقدامي براي تيم انجام نداده اند، افزود:برايم سخت است كه از جمع بازيكنان نفت جدا شوم، اما چاره اي باقي نمانده است.
دايي تصريح كرد: مردانه جنگيديم و بدون پشتيباني فصل را با خوبي به پايان رسانديم، مسئولان كه اصلا مشخص نبود در نفت چه كاره هستند.
دايي درباره اينكه فصل آينده در كدام تيم ليگ برتري مربيگري خواهد كرد گفت: هنوز چيزي مشخص نيست و براي سال آينده تصميمي نگرفته ام.
تيم فوتبال نفت تهران پنجشنبه شب با برتري يك بر صفر مقابل تراكتورسازي براي نخستين بار فاتح جام حذفي باشگاه هاي ايران شد.
7104/6125/6064
خبرنگار:مسعود گادار** تنطيم:سيدبهادر حسيني** انتشار دهنده: محسن بهاروند
۰ نفر