۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۲۰
کد خبر: 82524986
T T
۰ نفر
رئال مادرید فینالیست شد/جدال با یوونتوس برای فتح جام

تهران-ایرنا- تیم فوتبال مادرید با از پیش روی برداشتن اتلتیكوماردید در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود كرد تا برای فتح جام به مصاف یوونتوس برود.

به گزارش ایرنا٬ چهارشنبه شب و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا٬ اتلتیكومادرید در ورزشگاه «ویسنت كالدرون» میزبان رئال مادرید تا شهرآورد پایتخت اسپانیا برگزار شود.
این دیدار در حالی آغاز شد كه رئال در بازی رفت به برتری سه بر صفر پیروزی رسیده بود و هرچند اتلتیكو در دیدار برگشت به پیروزی دو بر یك رسید٬ اما شاگردان «زین الدین زیدان» در مجموع دو بازی رفت و برگشت صاحب برتری شده و به فینال رسیدند.
اتلتیكو دیدار برگشت را تهاجمی آغاز كرد و در دقیقه سیزدهم با ضربه سر تماشایی «سائول نیگوئز» به گل دست پیداكرد.
سه دقیقه پس از آن «آنتون گریژمان» از روی نقطه پنالتی دومین گلزن میزبان لقب گرفت.
در ادامه رئال مادرید با اتكا به توان خط هافبك قدرتمند خود و رد و بدل كردن پاس های متعدد بر روند بازی تسلط پیدا كرد و با گلی كه «ایسكو» به ثمر رساند٬ رویای اتلتیكو ماردید را بر باد داد.
در نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و اتلتیكومادرید دو بر یك پیروز شد٬ اما این برد سودی برای این تیم نداشت تا رئال بازهم فینالیست شود.
این برای چهارمین فصل متوالی است كه اتلتیكو در لیگ قهرمانان برابر رئال با ناكامی روبرو می شود.
پیش از این یوونتوس با از پیش روی برداشتن موناكوی فرانسه به دیدار پایانی رسیده بود.
بااین اوصاف٬ سیزدهم خردادماه تیم های رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا در ورزشگاه«میلینیوم» شهر كاردیف پایتخت ولز برای كسب جام قهرمانی به مصاف هم می روند.
رئال مادرید با یازده قهرمانی پرافتخارترین تیم این رویداد مهم محسوب می شود و یوونتوس نیز دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده است.
شبك**3783**1983**1708**خبرنگار:امیر میرزاییان**انتشار:‌علیرضا ارشادی

سرخط اخبار ورزش