۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۰۷
کد خبر: 82518835
T T
۰ نفر
ليگ فوتبال قهرمانان آسيا؛ بازگشت مصدومان پرسپوليس به تمرينات

تهران - ايرنا - «محمد انصاري» و «وحيد اميري» پس از سپري كردن دوران نقاهت به تمرينات گروهي تيم فوتبال پرسپوليس تهران براي ديدار در ليگ قهرمانان آسيا بازگشتند.

به گزارش ايرنا، سرخپوشان تهران عصر امروز (شنبه) تمرينات خود را براي ديدار دوشنبه شب مقابل الوحده در هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، پيگيري كردند.
اين ديدار حساس از ساعت 19 و 55 دقيقه دوشنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.
انصاري و اميري كه ديدار مقابل سياه جامگان مشهد در هقته سي ام ليگ برتر را از دست داده بودند با رسيدن به شرايط ايده آل، همراه با ساير بازيكنان در مراحل مختلف تمرين حضور داشتند و مشكلي براي حضور در ديدار با الوحده نخواهند داشت.
حدود 100 هوادار خود را به محل تمرين رسانده و هنگام ورود بازيكنان به ورزشگاه با آنان عكس يادگاري گرفتند. هواداران در ادامه شرايط پيوستن «شجاع خليل زاده» و «گادوين منشا» به پرسپوليس را جويا شدند.
همچنين يك هوادار شيرازي كه از بيماري رنج مي برد از بازيكنان پرسپوليس براي طي كردن روند درمانش كمك خواست و براي دقايقي با «سيدجلال حسيني» صحبت كرد.
«حميدرضا طاهرخاني» و «علي عليپور» كه زودتر در ورزشگاه خيريه حضور يافته بودند، تمرينات اختصاصي انجام دادند.
همچنين چند تن از دوستان «برانكو ايوانكوويچ» همراه با سرمربي پرسپوليس در محل تمرين حضور يافتند.
بازيكنان پس از گرم كردن به ردوبدل كردن پاس هاي كوتاه تحت فشار مشغول شدند، استارت هاي سريع، حركت و ارسال از جناحين، ضربه به سوي دروازه و فوتبال درون گروهي از بخش هاي ديگر تمرين امروز بود.
در اواسط تمرين و زماني كه دروازه بانان عملكرد خوبي نداشتند از سوي «ايگور پاناديچ» مربي پرسپوليس جريمه شدند.
«فرشاد احمدزاده» با بيست دقيقه تاخير در محل تمرين حضور يافت و به دويدن دور زمين مشغول شد.
«سروت چوك» مربي پرسپوليس در تمرين امروز حضور نداشت تا فيلم آخرين ديدارهاي الوحده امارات را آناليز و براي توضيح به بازيكنان، آماده كند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**3783**1379
خبرنگار: امير ميرزاييان، انتشار دهنده: هادي افتخاري

سرخط اخبار ورزش