۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۰۴
کد خبر: 82500319
T T
۰ نفر
شكت صباي قم در خانه مقابل سپاهان اصفهان

قم ـ ايرنا ـ مسابقه 2 تيم فوتبال صباي قم و سپاهان اصفهان در هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور با نتيجه يك بر صفر به سود سپاهان اصفهان به پايان رسيد.

به گزارش ايرنا، اين ديدار كه عصر پنجشنبه با حضور حدود يك هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام راحل(ره) قم برگزار شد، در نيمه نخست با گل مسعود حسن زاده از روي نقطه پنالتي با نتيجه يك بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد.
در نيمه نخست در حالي كه بازيكنان صبا نتوانستند بازي خوب و هماهنگ خود در 2 ديدار گذشته را تكرار كنند و بسيار پراشتباه بازي مي كردند، ميرهاني هاشمي مدافع اين تيم با لمس توپ ارسالي به محوطه جريمه فرصت پنالتي را به تيم سپاهان داد و حسن زاده گل برتري سپاهان را از نقطه پنالتي به ثمر رساند.
با شروع نيمه دوم بازيكنان صبا بازي هجومي را در دستور كار خود قرار دادند، اما مدافعان سپاهان در خط دفاعي كاملا منسجم عمل كرده و مهاجمان صبا نيز بسيار بي دقت بازي كردند و مهاجمان سپاهان توانستند در چند ضد حمله موقعيت هاي خطرناكي را روي دروازه صبا ايجاد كنند.
در دقيقه 60 مهرداد محمدي مهاجم سپاهان با يك حركت انفرادي از سمت راست محوطه جريمه صبا به دروازه اين تيم نزديك شد و ضربه محكمي را به توپ زد كه صادقي دروازه صبا اين توپ را به كرنر فرستاد.
اين ضربه كرنر را هم جباراف بازيكن سپاهان مستقيم به سمت دروازه صبا فرستاد كه با واكنش به موقع صادقي دروازه بان صبا اين توپ بار ديگر به كرنر رفت.
در دقيقه 65 عليرضا رمضاني مهاجم سرعتي صباي قم به جاي احمد حسن زاده كه بازي ضعيفي را از خود به نمايش گذاشته بود به ميدان آمد تا شايد بتواند نتيجه را به نفع صبا تغيير دهد.
در دقيقه 70 نيز رضا ميرزايي بازيكن سپاهان اصفهان به جاي مسعود حسن زاده زننده تك گل بازي به ميدان آمد.
در دقيقه 86 كيوان امرايي بازيكن صباي قم از بازي بيرون رفت و به جاي وي منصور تنهايي به زمين آمد و فريد بهزادي كريمي بازيكن سپاهان نيز جايگزين مهرداد محمدي شد.
صمد مرفاوي سرمربي صباي قم در دقيقه آخر بازي مجيد علياري را به جاي اميد جهانبخش به زمين فرستاد تا شايد بتواند حداقل يك امتياز از اين بازي به دست بياورد.
داور براي نيمه دوم 4 دقيقه وقت اضافه اعلام كرد كه در اين دقيقه ها بازيكنان صبا فقط يك موقعيت تك به تك كه با اشتباه مدافعان سپاهان به دست آورده بودند را به راحتي هدر دادند و از سوي ديگر مهاجمان سپاهان يك موقعيت خوب گلزني را از دست دادند.
عبدالصمد مرفاوي سرمربي تيم فوتبال صباي قم در اين ديدار محمدباقر صادقي را درون دروازه قرار داده و ابوالقاسم دهنوي، سيد مهدي حسيني، كيوان امرايي، اميد جهانبخش، سيد اميد نظامي پور، ميرهاني هاشمي، حميدرضا ديوسالار، ميثم مجيدي، احمد حسن زاده و مهرداد بايرامي را به زمين فرستاده بود.
در سوي ديگر ميدان زلاتكو كرانچار سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان، لي وينستون را به عنوان دروازه بان و شجاع خليل زاده، موسي كوليبالي، ميلاد سرلك، حسين پاپي، رسول نويدكيا، مسعود حسن زاده، مهرداد محمدي، احسان حاج صفي، عارف غلامي و سرور جباراف را به عنوان تركيب اصلي در ميدان قرار داده بود.
قضاوت اين ديدار را عليرضا فغاني برعهده داشت و آرمان اسعدي و حسن يوسفي به عنوان كمك داور اول و دوم، وي را در قضاوت اين ديدار كمك كردند.
8146 / 1175 خبرنگار: سيد محمدرضا بهشتي پور ** انتشاردهنده: رضا عليمحمدي
۰ نفر