۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82488172
T T
۰ نفر
دستور رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتي، مطالبه فعالان عرصه توليد

كرج-ايرنا-رييس اتاق بازرگاني البرز از دستورات هفت گانه رهبر معظم انقلاب در مسير تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي به عنوان حرف دل وخواسته به حق همه فعالان عرصه توليد و صادرات نام برد.

رحيم بنا مولايي روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: درسال هاي اخير فعالان اقتصادي بارها ضرورت تغيير و حذف قوانين مخل توليد و اشتغال را مطرح و رفع موانع در جهت توسعه اقتصاد را خواستار شده اند.
وي با تاكيد بر لزوم تقويت رايزني هاي اقتصادي و بازرگاني سفارتخانه هاي ايران در همه كشورها با هدف اجراي منويات رهبر معظم انقلاب در توسعه صادرات، گفت: اتاق بازرگاني براي همكاري با وزارت امورخارجه و ارايه راهكارهاي مناسب در اين زمينه آمادگي دارد.
رئيس پارلمان بخش خصوصي استان البرز گفت: رايزن هاي اقتصادي ايران در خارج از كشور بايستي به نحوي فعال شوند تا ضمن بررسي نياز هركشور به محصولات توليدي ايران در زمينه ارزيابي واردات برخي اقلام مواد اوليه كارخانه ها نيزفعال شوند تا اين مواد با قيمت مناسب و تضمين شده از لحاظ مرغوبيت وارد كشور شود.
وي همچنين براي همكاري اتاق بازرگاني با مراجع قضايي جهت ارايه نظرات كارشناسي در مسيرتامين امنيت سرمايه گذاري در بخش توليد و صادرات اعلام آمادگي كرد.
رييس پارلمان بخش خصوصي البرز در ادامه سخنانش توليد كالاهاي نامرغوب به ويژه در كارگاه هاي زيرزميني، واردات بي رويه و نيز واردات قاچاق كالا را از چالش هاي حاد اقتصاد عنوان كرد و خواستار برخورد قاطع و اصولي توسط ارگان هاي ذيربط شد.
بنامولايي گفت: دستورات مقام معظم رهبري در اين زمينه ها و برنامه ريزي مسئولين سه قوه جامعه را به سوي اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي هدايت خواهد كرد.
7411/1535خبرنگار:سيده فرناز مرتضوي**انتشار دهنده:داريوش غفاري
۰ نفر