۱۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰
کد خبر: 82477985
T T
۰ نفر

برگزيدگان تئاتر فجر روي صحنه مي روند

۱۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰
کد خبر: 82477985
برگزيدگان تئاتر فجر روي صحنه مي روند

تهران- ايرنا- برگزيدگان سي و پنجمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر در نمايش «...و چند داستان ديگر» به روي صحنه مي روند.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا از گروه تئاتر امپرسيون، سه برگزيده كارگرداني سي و پنجمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر در نمايش آغازين سالن استاد سمندريان در تماشاخانه ايرانشهر در سال 96 به روي صحنه خواهد رفت.
در اين نمايش به نويسندگي و كارگرداني پيام لاريان كه پيش از اين در سي و پنجمين جشنواره تئاتر فجر توانسته بود با نمايش «پرسه هاي موازي»، جايزه كارگرداني بخش مرور تئاتر ايران را دريافت كند، به روي صحنه مي رود، افشين زماني و عامر مسافر آستانه نيز به ايفاي نقش مي پردازند.
افشين زماني پيشتر با نمايش «خاطرات هنرپيشه نقش دوم» و عامر مسافر آستانه نيز با نمايش «صوراسرافيل» توانسته بودند در جشنواره سي و پنجم فجر به ترتيب جوايز بهترين كارگرداني در بخش هاي مسابقه جوان و بين الملل را دريافت كنند.
در اين نمايش كه به آناليز چرخه توليد و بازتوليد گونه هاي مختلف خشونت در اجتماع مي پردازد، بازيگران ديگري نظير مهدي حسيني نيا، حميد رحيمي، معصومه كريمي، مجتبي فلاحي، سينا كرمي، الهه شه پرست، سجاد تابش، كيوان ساكت اف، ملودي آرام نيا و مريم نقيبي به ايفاي نقش مي پردازند.
سعيد حسنلو به عنوان مشاور هنري و طراح صحنه و نور، سمانه احمدي مطلق به عنوان طراح لباس، آزاده بخشي به عنوان دستيار كارگردان، سارا حدادي به عنوان مدير تبليغات، مريم رودباراني به عنوان مدير امور رسانه اي، مينا فرهمند به عنوان مدير اجرا، ايمان يزدي به عنوان مديرتوليد و نورالدين حيدري ماهر به عنوان مجري طرح اين نمايش را همراهي مي كنند.
بر اساس اين گزارش، نمايش «...و چند داستان ديگر» از 17 فروردين، ساعت18:30در سالن استاد سمندريان در تماشاخانه ايرانشهر به روي صحنه خواهد رفت.
فراهنگ**1880*1436*دريافت كننده: پروين اروجي*انتشار : داود پورصحت*
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ