۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶
کد خبر: 82475951
T T
۰ نفر

بهار نیشابور در قاب عكس جلوه گر شد

۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶
کد خبر: 82475951
بهار نیشابور در قاب عكس جلوه گر شد

مشهد- ایرنا- معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایشگاهی با عنوان 'بهار نیشابور' با موضوع طبیعت بهاری، اماكن مذهبی، تاریخی و گردشگری نیشابور در این شهرستان برپا شده است.

غلامرضا سلامتی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه 30 تابلو از آثار عكاسی محمدرضا چای فروش، هنرمند برجسته نیشابوری، در معرفی ظرفیت های مختلف گردشگری این شهرستان به نمایش درآمده است.
چای فروش، متولد 1350 در مشهد، شركت در 313 نمایشگاه و جشنواره داخلی و 26 جشنواره و بینال خارجی و دریافت دپیلم افتخار باتانا، عكاس برگزیده كتاب از نگاه عكاسان آسیایی، دپیلم افتخار عكس طبیعت از لوگزامبورگ و نشان طلای جشنواره سیركات هلند را در كارنامه دارد.
معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اشاره به حضور گردشگران نوروزی در این شهرستان گفت: این نمایشگاه عكس در راستای برگزاری نمایشگاه های هنری نیشابور، دربردارنده 30 عكس رنگی در ابعاد 40 در 30 سانتی متر است كه با همكاری ‏اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور برپا شده است.
سلامتی گفت: نمایشگاه بهار نیشابور تا پایان فروردین ماه صبح و بعداز ظهر در محل ‏سایت گردشگری واقع در ابتدای ورودی میدان باغرود نیشابور برای بازدید عموم علاقه مندان برپا است.
شهرستان نیشابور در فاصله 130 كیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/7495

سرخط اخبار استان‌ها