۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۰
کد خبر: 82467636
T T
۰ نفر
امام جمعه بوشهر: رعایت نكردن عفت اخلاقی از عوامل اصلی طلاق است

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: براساس بررسیهای كارشناسی رعایت نكردن عفت اخلاقی به وسیله برخی افراد از عوامل اصلی طلاق است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر افزود: عده ای با رعایت نكردن عفت اخلاقی علاوه بر اینكه به خود لطمه می زنند كانون دیگر خانواده ها رانیز در معرض خطر قرار می دهند.
وی بیان كرد: با توجه به نقش اساسی خانواده در جامعه، مسئولان اجرایی و فرهنگی باید با احترام تمام قوانین مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی را در جامعه اجرا كنند.
صفایی بوشهری همچنین با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه (س) حلقه وجودی استمرار رسالت،تحقق ولایت و ایجاد امامت است.
وی تاكید كرد: هیچ زنی در عالم وجودی به مقام حضرت زهرا (س) نرسیده كه سوره ای به آن اختصاص یافته و لقب دختر آل محمد (ص) به وی رسیده باشد.
صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به سالروز رحلت حجت الاسلام سید احمد خمینی (ره)گفت: حاج احمد آقا در طول حیات خود در خدمت ولایت و همواره مردم را به سمت ولایت و ولایتمداری هدایت می كرد.
امام جمعه بوشهر همچنین با تبریك عید نوروز گفت: این عید، عید طبیعت و به معنی بازگشت به سوی نعمت ها و بركت های خداوندی است.
وی با بیان اینكه عید نوروز عید انسانیت، معنویت، كرامت انسانی و كمال است افزود: این عید خدا به انسان فرصت داده تا اگر در اثر غفلت و گناه از معبود دور شده فاصله خود را نزدیك تر كند.
صفایی بوشهری اضافه كرد: در این عید پدر و مادر خانواده سعی در بازسازی خود و خانواده دارند تا زندگی خود را رونق جدیدی بخشند.
امام جمعه بوشهر افزود: در این راستا مردم و مسئولان باید در این روزها به فكر مستمندان و ضعیفان باشند و لبخند و شادی را به آنها هدیه دهند.
6047/1354
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: پروانه امانی
۰ نفر