۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۵۶
کد خبر: 82463387
T T
۰ نفر
سرمربی ایرانجوان بوشهر: وعده های مسئولان برای كمك به این تیم اجرایی شود

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر گفت: وعده های مسئولان در مورد حمایت یكی از دستگاه های اجرایی یا شركتهای اقتصادی استان از این تیم اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، سعید مفتخر شامگاه دوشنبه پس از شكست 2 بر 1 تیمش در برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: احساس می كنم دست‌هایی پشت پرده است تا مشكلات مالی تیم ایرانجوان بوشهر حل نشود.
وی بیان كرد: با وجود در پیش بودن عید نوروز بازیكنان ایرانجوان بوشهر تاكنون هیچ پاداشی دریافت نكردند و مشكلات مالی روز به روز بیشتر به این تیم ضربه می زند.
مفتخر اظهار داشت: این تیم از خطر سقوط نجات پیدا كرده ولی این دلیلی نمی شود كه مشكلات مالی آن نادیده گرفته شود.
وی در ارتباط با نحوه عملكرد تیمش در دیدار با پارس جنوبی جم گفت: تیم میزبان از همان بازی اوایل سعی در مهار مهاجمان ایرانجوان داشت كه این امر در كنار مصدومیت یكی از بازیكنان كار را برای ما سخت كرد.
مفتخر ادامه داد: با اشتباهات فردی بازیكنان نخستین گل را از پارس جنوبی جم دریافت كردیم و این در حالی بود كه تمام تمركز خود را معطوف به زدن گل برتری كرده بودیم.
سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر افزود: تیم پارس جنوبی جم در این دیدار بازی زیبایی به نمایش گذاشت و بطور مداوم تلاش برای بر هم زدن بازی را داشت و با رسیدن به برتری توانستند به هدف اصلی خود و باقی ماندن در جمع مدعیان دست یابند.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: داور لیگ برتری این دیدار با سوت‌های پیوسته خود سعی در كنترل بازی داشت ولی در بیشتر صحنه ها برای پارس جنوبی جم سوت زد.
7212/6043 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
۰ نفر