۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴
کد خبر: 82451510
T T
۰ نفر
خادم آستان قدس رضوي سفير معنوي پيشگيري از اعتياد شد

كيش- ايرنا- شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر كيش 'محمود طاهريان' يكي از مداحان اهل بيت (ع) و خادم آستان قدس رضوي را به عنوان سفير معنوي پيشگيري از اعتياد معرفي كرد.

به گزارش ايرنا از شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر ، اين شورا در راستاي ترويج فرهنگ پيشگيري از اعتياد و با هدف الگو برداري نوجوانان و جوانان با دعوت از 'محمود طاهريان ' يكي از مداحان اهل بيت (ع) و از خادمان آستان قدس رضوي ، وي را به عنوان سفير معنوي پيشگيري از اعتياد در حوزه برنامه هاي مذهبي و فرهنگي معرفي كرد.
محمود طاهريان كه روز جمعه در دفتر اين شورا حضور پيدا كرد به نقش برنامه هاي مذهبي در پيشگيري از اعتياد اشاره كرد و افزود : ضعف در اعتقادات مذهبي يكي از علل گرايش برخي جوانان به سوي آسيب هاي اجتماعي از جمله اعتياد است .
وي تصريح كرد : اجراي برنامه هاي مذهبي و انجام فرايض ديني ، از عوامل مهم پيشگيري و مقابله با بسياري از آسيب هاي اجتماعي به شمار مي روند.
اين مداح اهل بيت (ع) تاكيد كرد : تقويت باورها و اعتقادات مذهبي ، تمسك جستن به اهل بيت(ع) ، حضور فعال خانواده ها در اماكن ديني و مذهبي، ارتباط دوستانه ميان روحانيان و مبلغان ديني با جوانان و نياز سنجي قشر جوان و برنامه ريزي در اين زمينه از روش هاي مهم جذب اين قشر به سمت برنامه هاي ديني و مذهبي است.
حضور در سيماي مركز كيش و برنامه زنده به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) ، مداحي در مراسم عزاداري در مسجد امير(ع) و يگان حفاظت هواپيمايي فرودگاه بين المللي كيش به مناسبت شهادت دخت نبي پيامبر اكرم (ص) ، حضور در شوراي هماهنگي مبارزه باموادمخدر كيش از برنامه هاي طاهريان در سفر به كيش بود .
معرفي تعدادي از هنرمندان سينما و تلويزيون ، چهره هاي شاخص ورزشي ، فرهنگي و اجتماعي كشور به عنوان سفيران پيشگيري از اعتياد از جمله اقدامات پيشگيرانه شوراي هماهنگي مبارزه باموادمخدر كيش در سال 95 است .
1630*1641/ دريافت كننده : مريم زبان دان - انتشار دهنده : امير برزي