۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰
کد خبر: 82450399
T T
۰ نفر
نگاهي به بازار شايعات نقل و انتقالات در فوتبال  اروپا

تهران- ايرنا- رسانه هاي اروپايي در روزهاي اخير اخبار و شايعات مختلفي را درباره بزرگترين نقل و انتقالات در ليگ برتر فوتبال انگليس، لاليگاي اسپانيا، بوندس ليگاي آلمان و سري آ ايتاليا منتشر كردند.

به گزارش روز جمعه ايرنا، روزنامه ميرر انگليس در گزارشي نوشته است كه آلكسيس سانچز شيليايي احتمال دارد در پايان فصل جاري ليگ برتر انگليس از آرسنال جدا شده و به بروسيا دورتمند آلمان بپيوندد.
اين روزنامه دليل اين جدايي را اختلاف نظر دو طرف درباره دستمزدها عنوان كرده و خاطرنشان كرده است كه باشگاه هاي اينترميلان و يوونتوس ايتاليا و پاري سن ژرمن فرانسه نيز تمايل دارند اين بازيكن را به خدمت بگيرند.
از طرف ديگر روملو لوكاكو مهاجم بلژيكي اورتون به گزينه جديد فابيو كاناوارو سرمربي تانژين كوانجين چين تبديل شده است. احتمال مي رود كه اين باشگاه ثروتمند چيني بتواند در پايان فصل جاري ليگ برتر انگليس، اين بازيكن را به خدمت بگيرد.
اين در حالي است كه باشگاه هاي چلسي و بايرن مونيخ آلمان نيز بدنبال جذب روملو لوكاكو هستند.
روزنامه ديلي استار نيز گزارش داد؛ شياطين سرخ در صورتي كه آنتونيو گريژمان را از دست بدهند، با پيشنهاد 80 ميليون پوندي بدنبال جذب هري كين مهاجم تاتنهام هستند. اين روزنامه مي نويسد آتلتيكو مادريد نيز همچنان بدنبال آن است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستاني، اين بازيكن را كه در صدر فهرست خوزه مورينيو سرمربي منچستريونايتد قرار دارد، جذب كند.
هم زمان رسانه هاي ايتاليايي مي گويند پائولو ديبالا مهاجم يوونتوس يكي از گزينه هاي اصلي منچستريونايتد است و اين باشگاه چندين پيشنهاد وسوسه انگيزي براي اين مهاجم آرژانتيني داشته است. همچنين باشگاه هاي بارسلونا و رئال مادريد نيز خواهان به خدمت گرفتن اين بازيكن هستند كه در ماه هاي اخير بازي هاي خيره كننده اي در سري آ ايتاليا داشته است. روزنامه اكسپرس نوشت؛ بارسلونا در صورتي كه نيمار بازيكن برزيلي اش با قراردادي به ارزش 200 ميليون پوند از اين تيم جدا شده و به منچستريونايتد بپيوندد، به طور حتم مي خواهد از اين بازيكن آرژانتيني به جاي نيمار در تركيبش استفاده كند.
رئال مادريد نيز بدنبال جذب اين مهاجم است كه در 27 ديدار سري آ، 12 گل به ثمر رسانده است. اين باشگاه اميدوار است كه اين بازيكن آرژانتيني در بلندمدت به جايگزيني براي كريستيانو رونالدو تبديل شود.
ديلي اكسپرس در گزارشي مدعي شده است كه باشگاه چلسي مذاكراتي را با آنتونيو كونته سرمربي اين تيم براي باقي ماندن در استنفورد بريج تا پايان سال 2021 آغاز كرده است.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9129**1584
خبرنگار: مهدي رهبر*انتشاردهنده-مولوي

سرخط اخبار ورزش