۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰:۰۸
کد خبر: 82450270
T T
۰ نفر
ارادت ملت ايران به اهل بيت (ع) تهديد كننده دشمنان است

گناباد-ايرنا- معاون راهبردي فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اعتقاد و ارادت ملت ايران به اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و پايبندي به آرمانهاي انقلاب اسلامي، شهدا و امام راحل، بزرگترين بمب هسته اي تهديد كننده دشمنان است.

به گزارش ايرنا سردار سرتيپ پاسدار حسين بهشتي پنجشنبه شب در يادواره 35 شهيد شهرستان هاي گناباد و بجستان در عمليات خيبر افزود: امروز دشمنان به ظاهر از فعاليتهاي هسته اي ما اظهار نگراني مي كنند اما در واقع از ايمان، اعتقاد و حضور گسترده ملت ايران در صحنه، هراس دارند.
وي ادامه داد: امروز موشك هاي سپاه بلاي جان دشمن شده و اگر مستكبران و رژيم اشغالگر صهيونيستي كوچكترين اقدامي عليه كشور ما بكنند، پاسخ دندان شكني خواهند گرفت.
سردار بهشتي گفت: دشمنان و استكبار جهاني به توانايي هاي ايران در زمينه هاي مختلف و از جمله نظامي آگاهند و به بركت ارتش، سپاه و بسيج مقتدر و آماده و نيروهاي مسلح توانمند و همراهي مردم با نظام جمهوري اسلامي، مستكبران و عوامل آنها جرات تعدي به سرحدات كشور ما را ندارند.
معاون ستاد كل سپاه گفت: امروز جبهه مقاومت همان جبهه انقلاب اسلامي است كه از سوريه تا لبنان و فلسطين منافع مستكبران را در معرض خطر قرار داده و ايران اسلامي به بازيگر اصلي معادلات بين المللي در منطقه و جهان تبديل شده است.
وي گفت: دشمنان با تحريم و فشار آوردن بر معيشت مردم و ايجاد نارضايي در جامعه، در برابر انقلاب اسلامي ايستاده اند ولي يقينا به اهداف خود نمي رسند زيرا ملت ايران بارها ثابت كرده اند كه مسائل اعتقادي خود را با هيچ چيزي عوض نمي كنند.
اين فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: هر كس امروز از مسائل اعتقادي و باورهاي ديني و رويكردهاي جهادي فاصله بگيرد به دشمنان نزديك شده است.
سردار بهشتي، خواستار نقش آفريني بيشتر مسئولان در تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتي در بخش هاي مختلف شد.
وي همچنين از حضور گسترده مردم در انتخابات آينده رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي به عنوان پيروزي بزرگ ديگري براي ملت ايران ياد كرد و گفت: ملت در اين صحنه نيز بار ديگر با حضور خود دشمنان را نااميد مي كند.
يادواره 29 شهيد شهرستان هاي گناباد و بجستان و همچنين 6 شهيد گمنام عمليات خيبر در اين شهرستان ها با عنوان خيبرشكنان فاطمي در مسجد الغدير گناباد برگزار شد.
از مجموع 500 شهيد شهرستان هاي گناباد و بجستان، 29 نفر در عمليات خيبر به شهادت رسيدند.
عمليات خيبر اسفندماه سال 1362 با هدف انهدام نيروهاي سپاه سوم عراق و آزادسازي جزاير مجنون شمالي و جنوبي با رمز يارسول الله (ص) انجام شد كه به آزادسازي منطقه اي به وسعت 1000 كيلومتر مربع در هورالهويزه، 140 كيلومتر مربع در جزاير مجنون و 40 كيلومتر مربع در طلاييه انجاميد.
2095/5132
خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي

سرخط اخبار استان‌ها