۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۴۲
کد خبر: 82450196
T T
۰ نفر
قلعه نویی:بازی سختی داریم/ هواداران فردا به كمك بیایند

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز با بیان اینكه فردا بازی سختی مقابل تیم سایپا داریم، گفت: امیدوارم هواداران پرشور فردا به ما كمك كنند تا بازی خوبی ارائه دهیم.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی عصر پنجشنبه در كنفرانس خبری قبل از بازی با سایپا در جمع خبرنگاران اظهار كرد: آمار نشان می‌دهد كه سایپا تیم خوبی است، نیم‌فصل اول با سایپای نیم‌فصل دوم متفاوت است و ما بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
وی با بیان اینكه نتیجه دست خداست، افزود: امیدوارم پرشورها فردا با حضور در ورزشگاه و تشویق بازیكنان به ما كمك كنند، اینكه ما را در سایر شهرستان‌ها تنها نمی‌گذارند، جای تشكر دارد، اما برای بازیكنان هم سوال است كه چرا وقتی نتایج خوبی می‌گیریم، استقبال كمی از بازی‌های ما انجام می‌شود.
سرمربی تیم تراكتور سازی همچنین با بیان اینكه برخی افراد با آمدن به این تیم، كوهی از مشكلات ایجاد كرده و از تراكتورسازی همه چیز به‌دست آوردند،گفت: از چند نفر دیگر هم كه در بدترین شرایط تراكتورسازی را تنها نگذاشتند، تشكر می كنم هر چند كمك به تراكتورسازی در حوزه اختیارات آنها نبود اما به ما لطف كردند.
قلعه نویی با انتقاد از فضای رسانه‌ای علیه تیم تراكتورسازی اظهار كرد: نمی‌دانم این دشمنی‌ها به خاطر امیر قلعه‌نویی است یا تراكتورسازی و یا هر دو طرف؛ برخی‌ها می‌خواهند با هر وسیله‌ای به هدف‌شان برسند.
وی ادامه داد: در این راستا موضوع محمد ایران‌پوریان و كسر امتیاز، مشكلات زیادی برای ما ایجاد كرد. اگر بازی را ببریم، یك برنامه ایجاد می‌كنند، اما وقتی كه شكست بخورید، مشكلی وجود ندارد.
قلعه نویی اضافه كرد: تراكتورسازی جزو تیم‌هایی است كه بیشترین آسیب را از داوری دیده است، نمی‌دانم چرا باید این گونه باشد، شاید خیلی‌ها فكر می‌كردند بعد از بازی با پرسپولیس، تراكتورسازی نمی‌تواند به جدول برگردد، اما با تلاش بازیكنان، توانستیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر رایگان كردن بازی‌های لیگ برتر با اظهار اینكه با اصل رایگان كردن بازی‌ها مخالفم، اما با توجه به شرایط اقتصادی كشور‌، اگر بازی‌ها رایگان شود ایرادی ندارد،گفت: ما باید در این رابطه نسبی حرف بزنیم، در انگلیس تیم منچستریونایتد هر شرایطی داشته باشد بلیط بازی‌هایش پیش‌‌فروش می‌شود، اما در اینجا فكر می‌كنیم زمین‌مان پنج هفته بعد آماده می‌شود.
دیدار دو تیم تراكتورسازی تبریز و سایپا تهران جمعه 13 اسفند 95 ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
تیم تراكتور سازی با 44 امتیاز در رده دوم و تیم سایپا با 24 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر باشگاه های كشور قرار دارند.
خبرنگار:نعمت مرادپور ** انتشار دهنده:محمد رستگار
6132/6183
۰ نفر