۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
کد خبر: 82447830
T T
۰ نفر

نوبخت از طرح آبرساني مسجد سليمان ديدن كرد

۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
کد خبر: 82447830
نوبخت از طرح آبرساني مسجد سليمان ديدن كرد

اهواز - ايرنا - محمد باقر نوبخت سخنگوي دولت روز سه شنبه در سفر به استان خوزستان از طرح آبرساني مسجد سليمان ديدن كرد.

فرماندار مسجد سليمان در حاشيه اين ديدار در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور صبح امروز سه شنبه از روند اجراي طرح آبرساني مسجد سليمان كه پروژه اي نيمه كاره است ديدن كرد.
عليرضا گوروئي گفت: روند اجراي اين پروژه با 90 درصد پيشرفت همراه است و براي تكميل 10 درصد ديگر اين پروژه نياز به تامين مالي است كه رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور براي تامين مالي اين پروژه قول مساعد داد.
وي افزود: همچنين دراين سفر سخنگوي دولت مشكل فاضلاب اين شهرستان و نيز موضوع جا به جايي مناطق آلوده به نفت و گاز اين شهرستان را بررسي نمود.
محمد باقر نوبخت سخنگوي دولت امروز سه شنبه در سفر يك روزه به استان خوزستان از پروژه هاي عمراني ايذه و باغملك و روستاهاي بدون جاده حاشيه سد كارون سه ديدن كرد.
شركت در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان خوزستان ، پيگيري اجراي طرح هاي آب و فاضلاب استان و بررسي مشكلات ريزگردها از برنامه هاي سفر يكروزه نوبخت به خوزستان است.
حجت الاسلام و المسلمين روحاني پنجشنبه هفته گذشته به منظور بازديد از چند طرح و بررسي اقدامات دولت در مهار پديده گرد و غبار در سفري يك روزه وارد اهواز شد.
مسجدسليمان در شمال شرقي استان خوزستان و در 125 كيلومتري اهواز واقع شده است كه از شمال به دزفول ، از شرق به استان چهارمحال بختياري و ايذه ، از جنوب به رامهرمز و از غرب به شوشتر محدود مي گردد .
7158/6064
خبرنگار: زينب فرحاني** انتشار دهنده: محسن بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها