۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰
کد خبر: 82438145
T T
۰ نفر
درخواست يزد براي ميزباني مرحله نهايي ليگ دسته يك هندبال كشور

يزد - ايرنا - سرپرست تيم هندبال پروفيل كيهان يزد گفت: باتوجه به چهار پيروزي پياپي و قطعي شدن صعود اين تيم به مرحله نهايي ليگ دسته يك باشگاه هاي ايران، درخواست ميزباني اين مرحله به اداره كل ورزش و جوانان استان يزد و فدراسيون هندبال ارايه شده است.

سعيد صادقي مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه استان يزد در سالجاري ميزباني مسابقات هندبال كشور را بر عهده نداشته است افرود: اعطاي ميزباني مرحله نهايي ليگ دسته يك هندبال كشور به يزد سبب ترغيب هرچه بيشتر جوانان و نوجوانان به اين رشته ورزشي مي شود.
وي ادامه داد: مرحله نهايي ليگ دسته يك هندبال كشور از 18 اسفند ماه آغاز مي شود و از تيم راه يافته به اين مرحله 2 تيم به ليگ برتر صعود خواهند كرد.
سرپرست تيم هندبال پروفيل كيهان گفت: اين تيم در ليگ دسته يك هندبال باشگاه هاي ايران با تيم هاي شهرداري نجف آباد، هيات هندبال شهركرد و كنعان ميناب همگروه است و تا پايان هفته چهارم با كسب چهار پيروزي پياپي در صدر جدول رده بندي قرار دارد.
صادقي مقدم افزود: تيم پروفيل كيهان يزد در پنجمين هفته ليگ دسته يك هندبال كشور از ساعت 14 روز چهارشنبه هفته جاري به ميهماني هيات هندبال شهركرد مي رود.
وي با قدرداني از حمايت رسانه ها از تنها نماينده استان در ليگ دسته يك هندبال كشور اظهار اميدواري كرد با صعود تيم پروفيل كيهان به ليگ برتر، تيمي از مركز استان سال آينده در اين رقابتها حضور يابد.
مسابقه هاي ليگ دسته يك هندبال باشگاه هاي ايران با شركت 12 تيم در جهار گروه برگزار مي شود و از هر گروه 2 تيم به مرحله نهايي صعود مي كند.
اين رقابت‎‎ها در مرحله نهايي با حضور شش تيم به صورت متمركز برگزار مي شود و در نهايت تيم هاي اول و دوم به ليگ برتر هندبال باشگاه هاي ايران صعود خواهند كرد.
7536/ 6197خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

سرخط اخبار استان‌ها