۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۰۳
کد خبر: 82437029
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه عاشورا: انقلاب اسلامی با جنگ بسیار پیچیده دشمن درگیر است

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینكه انقلاب اسلامی با یك جنگ تركیبی بسیار پیچیده و ناعادلانه با دشمن درگیر است افزود: در راستای تشكیل دولت اسلامی و بسترسازی برای تمدن بزرگ اسلامی و آماده سازی برای ظهور، با تمام قدرت و ظرفیت در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

به گزارش ایرنا، سردار غلام عسگر كریمیان روز یكشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر، دشمنی ایران با دولت امریكا را دشمنی اسلام با كفر عنوان و اضافه كرد: تا زمانی كه اصرار داریم جبهه حق و ماهیت اسلامی را حفظ كنیم دشمنی استكبار نه تنها متوقف نخواهد شد بلكه با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به سناریوی پیچیده دشمنان در عرصه عظیم جنگ نرم كه رهبر فرزانه انقلاب، از آن به عنوان قتل عام و شبیخون فرهنگی نام برد، تاكید كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن با شدت و قدرت در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.
سردار كریمیان با بیان اینكه دشمن بعد از ناكامی در هشت سال دفاع مقدس به جنگ نرم روی آورده خاطر نشان كرد: یكی از اهداف دشمن در جنگ نرم این ست كه ما همانگونه فكر كنیم كه آنها فكر می كنند و می خواهند.
وی ایجاد بحران هویتی را یكی دیگر از اهداف جنگ نرم برشمرد و افزود: با جهاد كبیر و ایستادگی در مقابل استكبار جهانی، مبارزه با اسلام عافیت طلبان و محافظه كاران و الگو قرار دادن شهیدان در دفاع از اسلام و ولایت، همه نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهیم كرد.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: فلسفه تشكیل سپاه و وجود پاسداران این است كه از ارزش های انقلاب اسلامی، بدون هیچ ملاحظه كاری ، عافیت طلبی و محافظه كاری كه باعث شكست انقلاب اسلامی می شود پاسداری كنند.
سردار كریمیان اهداف اصلی گروه های تكفیری و سلفی را متوجه ایران دانست و بیان كرد: هدف اصلی این گروه های تروریستی كه دست نشانده آمریكا و ایادی وابسته آن هستند عراق و سوریه نیست بلكه مقابله با ایران و تشیع علوی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقلال اقتصادی و سیاسی گفت: استقلال اقتصادی پیوندی عمیق با استقلال سیاسی دارد و شرط لازم برقراری آن، استقلال سیاسی است.
در این آیین ضمن قدردانی از زحمات صالح رحمتی فرمانده پیشین سپاه عجب شیر، محمدرضا هنرور به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 كیلومتری جنوب غربی تبریز، مركز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند **انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7485/3077

سرخط اخبار استان‌ها