۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۳۹
کد خبر: 82435177
T T
۰ نفر
جسد یكی از مفقود شدگان سیل تایباد از آب گرفته شد/تخلیه روستاهای دوغارون و خیرآباد شهرستان تایباد

مشهد - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: جسد یكی از مفقود شدگان سیل روستای كرات شهرستان تایباد از آب گرفته شد.

اسماعیل بهمن آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 20 دیشب یك دستگاه خودروی ام.وی.ام با 2 سرنشین در سیلاب مسیر روستای كرات از توابع شهرستان تایباد گرفتار و مفقود شدند.
وی با بیان اینكه از همان لحظات ابتدایی عملیات امداد و نجات برای پیدا كردن این حادثه دیدگان آغاز شد، بیان كرد: امروز جسد یكی از این مفقودشدگان كه مردی حدود 30 ساله بود پیدا و از آب خارج شد.
بهمن آبادی ادامه داد: همچنین روستای خیرآباد در محور تایباد-باخرز نیز به دلیل تخریب بند آبی مشهدریزه و احتمال سیلاب تخلیه شده است.
وی ادامه داد: در حادثه آب افتادگی روستای خیرآباد 945 خانوار و حدود چهار هزار و 850 نفر جمعیت نیازمند امدادرسانی هستند كه سالن ورزشی شهرستان تایباد و سالن جمعیت هلال احمر جهت اسكان این افراد آماده شده و از نیروی انتظامی و سپاه درخواست اتوبوس برای انتقال این جمعیت شده است.
بهمن آبادی با اشاره به آب گرفتگی شدید در روستای دوغارون تایباد و تخلیه روستا نیز افزود: هم اكنون قسمتهایی از ساختمان گمرك در روستای دوغارن تایباد نیز زیر آب رفته و خودروها به پاركینگ شهرداری منتقل شده اند.
به علت بارش بی سابقه باران در 24 ساعت گذشته در تایباد، از شب گذشته، بسیاری از مسیرهای این شهرستان گرفتار سیلاب شده است.
تایباد از شهرهای استان خراسان رضوی است كه در شرق این استان در نزدیكی مرز ایران و افغانستان قرار دارد.
این شهر در 60 كیلومتری جنوب تربت جام و 225 كیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده ‌است.
خبرنگار:ندا جواهرفر**منتشركننده:شاهین فرشاد
7505/507
۰ نفر