۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۲۳
کد خبر: 82432432
T T
۰ نفر
توضيحات هلال احمر خراسان رضوي  درباره حادثه غرق شدن يك كودك در خواف

مشهد- ايرنا- سخنگوي جمعيت هلال احمر خراسان رضوي گفت : بي احتياطي كودك هشت ساله باعث شده تا طعمه رودخانه خروشان روستاي صيدآباد شهرستان خواف شود .

مجتبي محمودي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خصوص حادثه غرق شدن پسر بچه خوافي در سيلاب رودخانه روستاي صيد آباد افزود : افزايش بارشها در منطقه خواف منجر به بالاآمدن سطح آب در آبگيرها و رودخانه‌هاي اين منطقه و ايجاد سيلاب شده بود به‌طوريكه ديروز بعدازظهر در روستاي صيد آباد اين پسر بچه داخل آب افتاد و پيكر بي‌جانش حدود پنج كيلومتر بعد در روستاي چمن‌آباد از آب گرفته شد.
وي بيان كرد : اين كودك قبل از رسيدن به بيمارستان در داخل سيلاب جان خود را از دست داده بود.
محمودي ادامه داد : به گفته پدر مرحوم محمد داوودي، گويا ابتدا يكي از كفش‌هاي كودك در آب افتاده بوده كه وي در تلاش براي گرفتن كفش خودش به داخل كال روستا سقوط كرده و جان خود را از دست داد .
ديروز خبري مبني بر گرفتاري اين كودك در سيلاب در برخي از سايتها منتشر شده بود.
شهرستان خواف به مركزيت شهري به همين نام در ۲۵۰ كيلومتري جنوب غربي مشهد واقع است.
اين شهرستان با چهار بخش مركزي، سنگان، جلگه زوزن، و سلامي و جمعيتي بيش از ۱۱۰ هزار نفردر نوار مرز شرقي ايران قرار دارد و ۱۲۳ كيلومتر مرز مشترك با كشور افغانستان دارد.
اين شهرستان از شمال به شهرستان رشتخوار، از غرب به شهرستان گناباد، از جنوب به شهرستان قاينات و از شرق به شهرستان تايباد و افغانستان متصل است.
7505/6012خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشركننده :علي حيدر شاه حسيني

سرخط اخبار استان‌ها