۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳
کد خبر: 82426937
T T
۰ نفر
تحصیل 54 درصد دانشجویان كارشناسی ارشد و دكتری در دانشگاه آزاد

بندرعباس - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 54 درصد دانشجویان كارشناسی ‌ارشد و دكترا در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌ كنند و نزدیك به 80 درصد دانشجویان تحصیلات تكمیلی هرمزگان نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرعباس ، حمید میرزاده در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد هرمزگان اظهار داشت:افزون بر 32 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد این استان تحصیل می‌كنند.
وی ادامه داد: واحد بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی دارای همه رشته‌ها را از كاردانی و دكترا بوده و بیشتر دانشجویان تحصیلات تكمیلی استان در این دانشگاه هستند.
وی ابراز داشت:واحد بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی یكی از مجموعه های موفق این دانشگاه در سراسر كشور محسوب می شود.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این برنامه به وضعیت رشته‌ های دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اشاره كرد و گفت:‌ 89 رشته‌ محل مقطع كارشناسی ‌ارشد در سال 92 وجود داشت كه تعداد آنها در سال جاری به 122 رشته محل افزایش یافته است.
مجتبی علوی فاضل ادامه داد: در مقطع دكتری تخصصی از سال 92 تا 95 رشته‌ محل‌ ها از 6 به 32 ارتقا یافته است.
وی اضافه كرد: در مجموع از 441 رشته‌ محل در مهر سال تحصیلی 92 به 528 رشته ‌محل در سال 95 رسیده ‌ایم.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: ‌در طول سه سال گذشته 26هزار متر مربع از پروژه ‌های عمرانی هرمزگان به اتمام رسیده و حدود 23 هزار متر مربع دیگر در دست ساخت است.
محسن هاشمی ابراز داشت: با توجه به پیشرفت حدود 60درصدی این پروژه ها ، امیدواریم در سال 96 شاهد اتمام حدود 14هزار مترمربع باشیم.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز استان هرمزگان را جزء استان ‌های موفق دانشگاه در اجرای طرح ‌های ماندگار فرهنگی دانست.
طه هاشمی اظهار داشت: بیش از 30 كانون، 11 نشریه و 11 تشكل سیاسی در سطح استاد و دانشجو در این استان وجود دارد.
مجموعه فرهنگی واحد بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی دارای 6 هزار و 300 متر مربع زیر بناست.
3219/ 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده :علی شهیدیان

سرخط اخبار جامعه