۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۳۸
کد خبر: 82423838
T T
۰ نفر
ادارات سيستان وبلوچستان مردم را به شركت درراهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند

زاهدان- ايرنا- ادارات، نهادها و سازمان هاي مختلف سيستان و بلوچستان با صدور بيانيه هايي مردم انقلابي و هميشه در صحنه شيعه و سني استان را به حضور پرشور و بي نظير در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن دعوت كردند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره اوقات و امور خيريه، اداره كل دامپزشكي، دانشگاه پيام نور و مديران هيات هاي مذهبي و بسيج مداحان سيستان و بلوچستان با صدور بيانيه هاي جداگانه از مردم هميشه درصحنه و ولايتمداراستان در خواست كردند با حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن، دشمنان انقلاب اسلامي را مايوس و دوستداران ملت و نظام اسلامي ايران را شادمان كنند.
در بيانيه دانشگاه پيام نور سيستان و بلوچستان آمده است: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود، بلكه همان‌گونه كه بسياري از دولتمردان آمريكائي، اسرائيلي و اروپائي در خاطرات خود از آن روزها تعبير كرده‌‌اند، انقلاب از ديدگاه آنان واقعه اي بزرگ براي پايان سلطه غرب و آغاز بيداري اسلامي بود.
اين بيانيه مي افزايد: نهضتي كه امام‌‌خميني(ره) پرچمدار و پايه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سيماي حقيقي آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت نشان دهد به همين دليل است كه انقلاب اسلامي ايران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌ خميني» شناخته شده است.
سازمان صنعت، معدن و تجارت سيستان و بلوچستان نيز در بيانيه اي ضمن دعوت از همه اقشار مردم براي لبيك به فرياد رساي قائد عظيم الشأن حضرت آيت الله خامنه اي «مدظله العالي» تأكيد كرد كه بي ترديد، حضور پرشور و باصلابت ملت وفادار ايران اسلامي در راهپيمايي 22بهمن، پاسداشت عملي نعمت بزرگ انقلاب اسلامي، قدرداني از آرمانهاي امام راحل(ره)، جواب تهديدات آمريكا و تلاشي براي استمرار و بقاي نظام اسلامي كه ثمره خون پاك شهيدان و مجاهدتهاي علماء و مردم انقلابي است.
اين بيانيه مي افزايد: اين حضور افتخار آفرين بيعتي مجدد با آرمان هاي انقلاب و تذكر مكرر به تمامي عالم است كه ما بر سر عهد خويش ايستاده ايم و بي ‌شك چنين حضوري بار ديگر دشمنان اسلام را نااميد و مشتاقان عدالت را اميدوار خواهد كرد و بار مسئوليت حراست از ارزش هاي انقلاب اسلامي را بر دوش مسئولان سنگين تر خواهد كرد.
سازمان بسيج مداحان سپاه سلمان و كانون مداحان و شاعران آئيني استان سيستان وبلوچستان در بيانيه اي مردم استان را دعوت كردند تا هم نوا با ملت آگاه و هوشيار و مومن ايران اسلامي يك بار ديگر با حماسه آفريني و حضور پرشور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن مشت هاي محكم و گره كرده خود را بر استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهان خوار و رژيم غاصب و جعلي صهيونيستي كوبيده و حماسه اي ديگر را رقم بزنند.
اين بيانيه مي افزايد: دهه فجر و يوم الله 22 بهمن روز تبلور شكوه و ايثار مردم هميشه سرافراز و آزاده جمهوري اسلامي ايران است و به عنوان شگفت انگيزترين رخداد قرن معاصر به ثبت رسيد، در اين روز به يادماندني با رهبري پيامبرگونه امام خميني(ره) و پشتوانه مردم مبارز و ظلم ستيز ايران و با تاسي از آموزه هاي اسلام ناب محمدي(ص) طومار رژيم ستم شاهي و استكبار را درهم پيچيدند و روح اميد، احساس غرور و خودباوري را در كشور زنده كردند.
اداره كل اوقاف و امور خيريه و اداره كل دامپزشكي سيستان و بلوچستان با صدور بيانيه اي از آحاد مردم تشيع و تسنن استان درخواست كردند در راهپيمايي 22 بهمن حضوري پررنگ و پرشور داشته باشند.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهاني **انتشار دهنده: حيدر سراياني

سرخط اخبار استان‌ها