۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲
کد خبر: 82419834
T T
۰ نفر
بازگشت نساجي قائمشهرنقطه سرخط/ سرمربي اخراجي فراخوانده شد

ساري-ايرنا-هيات مديره نساجي قائمشهركه سه هفته قبل حسين مسگرساروي ازمربيان بومي اين تيم را از كارش بركنار كرده بود، بارديگردر پي نتايج ضعيف تيمشان در سه بازي اخير براي بازگشت مجدد دست به دامن اين مربي شدند.

به گزارش خبرنگارايرنا، حسين مسگرساروي سرمربي سابق نساجي قائمشهركه جايگزين محمود فكري سرمربي
مستعفي اين تيم شده بود، پس سه هفته منصوب شدن به عنوان سرمربي به يكباره از اين سمت بركنار و ساكت الهامي از مربيان سابق صبا قم جايگزينش شد.
با اخراج مسگر ساروي مربي بومي تيم نساجي قائمشهر اين تيم از جايگاه پنجم به نهم سقوط كرد و از سه بازي صرفا يك امتياز كسب كرد.
حسين مسگرساروي فراخوان هيات مديره نساجي به ايشان براي برگشت به تيم را به عنوان نفر اول كادر فني تاييد كرد.
مسگرساروي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا گفت كه توافق اوليه با مديران باشگاه نساجي براي برگشت به تيم به عنوان كادرفني انجام شده، ولي براي انعقاد قرارداد مجدد با اين باشگاه بايد خواسته هايم مد نظر قرار گيرد.
وي تصميم گير اول و آخر فني در تيم را از مهمترين مطالبه خود براي برگشت مجدد به عنوان سرمربي تيم نساجي قائمشهر اعلام كرد.
وي مشكل تيم هاي فوتبالي مازندران از جمله نساجي قائمشهر را حواشي آن دانست و اظهارداشت : حواشي كه از بيرون به تيم تزريق مي شود باعث شده تيم نتواند تمركز خوبي داشته باشد و اين در نتايج ضعيف تيمي تاثير گذار است.
نساجي قائمشهر يكي از 2نماينده مازندران در رقابت هاي ليگ دسته اول ايران است كه از 23 بازي با كسب 35 امتياز در رده 9 جدول 18 تيمي قرار دارد.
خونه به خونه ديگر نماينده استان با همين تعداد بازي با كسب 32 امتياز در رده دهم اين رقابت ها قرار دارد.
خبرنگار: حسين فلاحتي ** انتشاردهنده : سيد محسن حسن نيا
6982/1899

سرخط اخبار استان‌ها