۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳
کد خبر: 82416645
T T
۰ نفر
ثبت نام 220 شطرنجباز برای شركت در مسابقه آماتورهای مردان ایران

زنجان - ایرنا - رئیس هیات شطرنج استان زنجان گفت: 220 ورزشكار از استان های مختلف كشور برای شركت در نخستین دوره رقابت های شطرنج آماتورهای مردان ایران ثبت نام كرده اند.

مهدی حسینعلی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های قهرمانی شطرنج آماتورهای مردان ایران به میزبانی زنجان برگزار و پیش بینی می شود تعداد شطرنجبازان شركت كننده به 280 نفر برسد.
وی اظهاركرد: مهلت ثبت نام تا ساعت 24 شنبه شب بود كه به دلیل استقبال خوب تا ساعت 24 امشب تمدید شد.
حسینعلی با بیان اینكه تا كنون استان های زنجان، تهران، مازندران و گیلان، بیشترین ثبت نام كنندگان را داشته اند، افزود: این رقابت ها در رده سنی آزاد، به صورت انفرادی، در 9 دور و به روش سوئیسی و از 18 تا 23 بهمن در مجموعه فرهنگی ورزشی شركت پیام مخابرات زنجان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه هیچ محدودیتی برای استان ها جهت اعزام شطرنجبازان به این رقابت ها وجود ندارد، اظهار كرد: قریب 10 داور مجرب و توانمند این رقابت ها را قضاوت خواهند كرد كه هشت تن این داوران از زنجان، یك تن از مازندران و یك تن نیز از خوزستان خواهد بود.
حسینعلی افزود: به نفر اول این مسابقات حكم قهرمانی و كمك هزینه اعزام به مسابقات جهانی و به دیگر نفرات برتر نیز حكم و جوایز نقدی اعطا خواهد شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش