۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷
کد خبر: 82414864
T T
۰ نفر
بيانيه مديرعامل باشگاه تراكتور سازي قبل از بازي با پرسپوليس

تبريز - ايرنا - مصطفي آجورلو مدير عامل باشگاه تراكتور سازي تبريز در آستانه ديدار مقابل پرسپوليس بيانيه صادر كرد.

به گزارش ايرنا، متن بيانيه آجرلو در زير مي آيد: در آستانه برگزاري مسابقه دو تيم تراكتورسازي و پرسپوليس مشتاقانه چشم‌ به راه همراهي شما و حضور پرشورتان در ورزشگاه آزادي هستيم.
به‌ عنوان خدمتگزار باشگاه تراكتورسازي و به همراه همه همكارانم مطمئنم پيروزي و قهرماني تيم تراكتورسازي تبريز آرزوي قلبي بسياري از شماست.
مجموعه تراكتورسازي تمام تلاش خود را در ماه‌هاي گذشته مصروف اين هدف كرده‌اند كه اين تيم محبوب مردمي و پرسابقه جام قهرماني را به تبريز (شهر اولين‌ها) بياورد.
افتخار ما اين است براي تيمي خدمت مي‌كنيم كه مرزهاي استاني و ناحيه‌اي را درنورديده و در سراسر ايران اسلامي طرفداراني دارد.
امروز تراكتورسازي محبوب قلب سراسر كشور است و حمايت‌هاي همه‌جانبه مردمي را تجربه مي‌كند و تراكتور از آن همه ايران و نگين ايرانيان است.
در بازي آينده مقابل پرسپوليس تمام سعي و تمركز ما براي يك برد شيرين ورزشي است هرچند محافل و افرادي كم شمار و مشكوك وجود دارند كه مايلند، هر دو تيم را از يك رقابت ورزشي جوانمردانه محروم كنند و مسائل حاشيه‌اي تفرقه‌افكن و مغاير با روح جوانمردي و همبستگي تاريخي آحاد ملت ايران را بر حاشيه فوتبال تحميل كنند.
آجورلو در بيانيه اش آورده است: از همين‌جا به‌عنوان خدمتگزار تيم تراكتورسازي تبريز اعلام مي‌كنم افرادي كه توهين به شهروندان ايران از هر شهر و ديار و قوم و گروه را پيشه خود كرده و كساني كه شعارهايي برخلاف مصالح ملي و سلوك اسلامي و خواست قلبي ايرانيان سر مي‌دهند، در مسير دشمنان ايران حركت مي‌كنند.
مردم ايران با هم برادرند و سراسر ميهن اسلامي از خليج‌فارس تا آذربايجان سرافراز با خون شهيدان بزرگي چون باكري‌ها، خرازي‌ها و كاوه‌ها آبياري شده است.
اين مرزهاي مقدس به خط خون شهيدان‌مان از سراسر ايران سرافراز ترسيم ‌شده‌اند اما دشمنان ايران اسلامي سعي دارند سيماي همبستگي ما را از طريق ورزش مخدوش سازند و با توهين به اقوام ايراني يا ارزش‌هاي ملي و نمادهاي مقدس ايراني اخلاق ناپسند تفرقه‌افكنانه را به ما تحميل كنند.
معتقدم ملت ايران آگاهانه و هوشيارانه بازهم خط بطلاني بر انديشه‌هاي تفرقه‌افكنانه امثال «آرمينوس وامبري» خواهند كشيد و هر نوع تلاش براي شكاف ميان ايرانيان را سد خواهند كرد.
زمين فوتبال عرصه همدلي و همبستگي ملي است و به طور مسلم شما عزيزان با رعايت آداب اسلامي و در اولويت قرار دادن ورزش و اخلاق نمونه‌اي مطلوب را به نمايش خواهيد گذاشت تا بازي اين دو تيم در فضايي رقابت‌آميز اما بي حاشيه برگزار شود.
من همه طرفداران دو تيم را به تشويق جوانمردانه و ملي‌انديشانه و همبستگي‌افزا دعوت مي‌كنم و آرزو دارم همه ما يك‌بار ديگر لذت رقابتي دل‌انگيز و ورزشي را تجربه كنيم تا ورزش و به‌ ويژه فوتبال در ميان همه ايرانيان بيش‌ از پيش به جايگاه شايسته و بايسته خود رسد.
از طرف تيم و همه عوامل فني تراكتورسازي مقدم پرشور همه هواداران تراكتورسازي را به ورزشگاه آزادي گرامي مي‌دارم و به انتظار حضور گرمتان لحظه‌شماري مي‌كنم.
آذربايجان به‌عنوان نماد فرهنگ و ادب زبانزد همه ايرانيان است و بر همين مبنا اطمينان دارم همه هواداران و عاشقان تراكتورسازي با آرامش و متانت و شور و شوق فراوان با پرچم‌هاي مقدس جمهوري اسلامي ايران و تصوير شهيد مهدي باكري و پرچم‌هاي باشگاه تراكتورسازي به تشويق تيم محبوب خود خواهند پرداخت و زمينه موفقيت تيم خود را فراهم خواهند كرد.
خبرنگار: پرويز بابائي ** انتشار دهنده: محمد عزيزي راد
8023/518

سرخط اخبار استان‌ها