اعلام زمان و مكان برگزاری مصاحبه تكمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهر تهران

تهران-ایرنا-اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران زمان و مكان برگزاری مصاحبه تكمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی این اداره كل را اعلام كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پذیرفته شدگان تكمیل ظرفیت و جامانده از مصاحبه آزمون استخدام پیمانی در 21آبان ماه سال جاری اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران كه قبلا تشكیل پرونده داده و معرفی نامه دریافت كرده اند، براساس برنامه زمانبندی شده می توانند برای مصاحبه تكمیل ظرفیت مراجعه كنند.
معرفی نامه عكس دار از امور اداری و تشكیلات آموزش و پرورش شهر تهران، فرم اطلاعات فردی تكمیل شده به همراه 2 قطعه عكس و تصویر آخرین مدرك تحصیلی، كارت ملی و شناسنامه تمام صفحات، كارت پایان خدمت (برادران). اصل شناسنامه و كارت ملی، رزومه و سایر مدارك حسب لزوم از جمله مدارك لازم برای مصاحبه تكمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام شده است.
عدم مراجعه برای انجام مصاحبه در زمان و محل اعلام شده به منزله انصراف تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539

سرخط اخبار جامعه