۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۵۱
کد خبر: 82410570
T T
۰ نفر
سرمربی بیتا سبزوار: بازیكنان بیتا توپ های تك به تك را هدر دادند

سبزوار- ایرنا- سرمربی تیم هندبال بیتا سبزوار گفت: بازیكنان ما توپ های تك به تك با دروازه بان حریف را به آسانی هدر دادند و بازی را واگذار كردیم.

به گزارش ایرنا، 'ماركوس تاتا' سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: مهاجمان تیم بیتا 44 موقعیت تك به تك مقابل دروازه بان و مدافعان تیم هندبال نفت و گاز گچساران را از دست دادند كه اگر سه موقعیت گل می شد، پیروز می شدیم.
وی اظهار كرد: بازیكنان ما به خوبی توپ را از بازیكنان تیم نفت و گاز گچساران گرفتند و صاحب ضد حمله شدند اما از موقعیت ها به خوبی استفاده نكردند.
وی گفت: داوری در برخی صحنه های بازی اشتباهاتی داشت كه هیات داوران لیگ باید عملكرد داوری را بررسی كند.
سرمربی تیم بیتا سبزوار افزود: بازیكنان تیم نفت و گاز گچساران سخت كوش و با استعداد هستند و با هماهنگی تیمی به پیروزی رسیدند.

* با هماهنگی و انسجام تیمی مقابل بیتا پیروز شدیم
مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران نیز گفت: بازی امروز یكی از بهترین مسابقات لیگ هندبال امسال بود و 2 تیم بازی نزدیك و حساسی را به نمایش گذاشتند.
مجید راستی افزود: بازیكنان تیم ما چندین سال كنار یكدیگر بازی كردند و بسیار هماهنگ عمل می كنند و مهم ترین علت پیروزی ما مقابل بیتا كار گروهی و تركیبی بود.
وی اظهار كرد: تیم بیتا سبزوار با وجود نخستین سال حضور خود در لیگ هندبال عملكرد مناسبی دارد و با بازیكنان بومی و جوان می تواند جزو تیم های بالای جدول قرار گیرد.
تیم بیتا سبزوار عصر سه شنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال با نتیجه 24 بر 25 از تیم نفت و گاز گچساران شكست خورد.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش