۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۹
کد خبر: 82407334
T T
۰ نفر
تعطيلي مدارس چند شهرستان و منطقه خراسان رضوي به دليل سرماي هوا

مشهد- ايرنا- رئيس روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوي گفت: به دليل برودت شديد هوا، يخبندان و لغزندگي معابر، مدارس ابتدايي و متوسطه اول و دوم در نوبت صبح دوشنبه يازدهم بهمن ماه در برخي شهرستانها و مناطق اين استان تعطيل است.

محمدرضا فرهادي نيا روز يكشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اساس تصميمات گرفته شده مدارس ابتدايي در شهرستانهاي چناران، طرقبه ، شانديز، گلبهار و مناطق سرولايت، كدكن و منطقه ميان كوه در شهرستان درگز و در نوخندان مناطق كلاته چنار، درونگر و منطقه احمدآباد در نوبت صبح فردا تعطيل است.
وي افزود: همچنين مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستانهاي درگز فقط در منطقه ميان كوه، نوخندان مناطق كلات چنار و درونگر و منطقه احمدآباد تعطيل است.
فرهادي نيا اظهار كرد: همچنين كليه مدارس مقاطع تحصيلي مختلف در شهرستان قوچان در نوبت صبح روز دوشنبه تعطيل است.
وي بيان كرد: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم در منطقه سرولايت نيز فردا صبح با يكساعت تاخير فعاليت خود را آغاز خواهند كرد.
وي افزود: ضمنا مدارس استثنايي در تمامي دوره هاي تحصيلي در اين شهرستانها و مناطق يادشده تعطيل است.
وي تاكيد كرد: فعاليت آموزشي در ديگر مقاطع تحصيلي در اين شهرستانها و ساير شهرستان ها برقرار است و در صورت هرگونه تصميم گيري در خصوص تعطيلي، اطلاع رساني لازم انجام مي شود.
استان خراسان رضوي داراي 48 منطقه آموزشي با 12 هزار و 500 مدرسه و يك ميليون و200 هزار دانش آموز است.
بر اساس پيش بيني هواشناسي خراسان رضوي از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاري، نيمه جنوبي و شرقي استان با بارش هاي باران و برف همراه است.
بارش برف و كولاك از امروز بعد از ظهر در اغلب شهرستان هاي خراسان رضوي آغاز شد و هم اكنون تردد در برخي محورهاي استان تنها با زنجير چرخ امكان پذير است.
5132/7496
خبرنگار: آرزو جاوداني ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
۰ نفر