۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۳۹
کد خبر: 82405567
T T
۰ نفر

سقوط يك نابينا از پل عابر پياده در ورامين

۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۳۹
کد خبر: 82405567
سقوط يك نابينا از پل عابر پياده در ورامين

تهران – ايرنا – يكي از نابينايان ساكن درورامين، از پله هاي پل عابر پياده اي كه به دليل اجراي عمليات احداث آبنماي ميدان رازي در حال جابجايي بود سقوط كرد و مجروح شد.

به گزارش ايرنا ، عباس نوباغي يكي از روشندلان ورامين روز شنبه بدون اطلاع از عمليات جابجايي عرشه پل عابر پياده اي كه بر روي خيابان رسالت اين شهر قرار دارد ، از پله هاي اين پل سقوط كرد و مجروح شد.
اين فرد بلافاصله توسط نيروهاي اورژانس به بيمارستان شهيد مفتح منتقل و مداوا بر روي وي انجام شد.
مديرعامل انجمن نابينايان نگاه روشن شهرستان ورامين در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهاركرد: در اين حادثه اين فرد از ناحيه دنده ها ، سر و دندان دچار شكستگي شده است.
شيركوند افزود: اين فرد روشندل، ار ارتفاع چند متري به پائين سقوط كرده و اين كه مي گويند فرد به دليل برخورد با پله هاي اوليه پل با مصدوميت مواجه شده صحيح نيست.
وي بيان كرد: در هنگام وقوع اين حادثه هيچ گونه حصاري در مقابل پله هاي رها شده نصب نشده بود تا افراد نابينا نتوانند از آن عبور كنند.
وي بيان كرد: به منظور درمان تكميل درمان ، اين فرد به بيمارستان لقمان تهران منتقل شد.
شهردار ورامين نيز در اين رابطه به خبرنگار ايرنا گفت: اين كه گفته مي شود اين فرد از ارتفاع چند متري پل به پائين پرتاب شده موضوعي است كه بايد توسط كارشناسان و بررسي دوربين هاي شهري مشخص شود.
علي حيدريان گفت: باتوجه به اجراي عمليات آبنماي ميدان رازي ورامين، اين پل در حال جابجايي است و به منظور جلوگيري از قرار گرفتن افراد بر روي پله هاي اين پل ، نوارهاي حفاظتي در مقابل آن نصب شده ضمن آن كه در مقابل اين پل شركت آب و فاضلاب نيز در حال اجراي عمليات عمراني است.
وي افزود: به محض اطلاع از وقوع اين حادثه ، به همراه عده اي از مسئولان شهرداري در بيمارستان مفتح حضور پيدا كرده و روند درمان وي را پيگيري كرديم.
وي بيان كرد: به منظور ارائه خدمات درماني تخصصي به اين فرد ، از بيمارستان لقمان تهران پذيرش گرفته شد و با هزينه شهرداري ، فرد مصدوم به تهران اعزام شد.
حيدريان تأكيد كرد: در حال حاضر مهم سلامت اين فرد جوان است و پس از آن با بررسي دقيق علت اين حادثه اطلاع رساني مي شود.
آبنماي ميدان رازي ورامين به منظور احداث پل امام رضا (ع) بر روي خط سه و چهار قطار شهري تهران – ورامين – گرمسار در حال احداث است .
ورامين با 300 هزار نفر جمعيت در 35 كيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سيدحسن ميري - انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
۰ نفر