۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
کد خبر: 82405370
T T
۰ نفر

نتانیاهو زیر فشار مخالفان برای استعفا

۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
کد خبر: 82405370
نتانیاهو زیر فشار مخالفان برای استعفا

تهران-ایرنا- رهبر بزرگترین حزب مخالف كابینه رژیم صهیونیستی روز شنبه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خواست به دلیل پرونده فساد مالی استعفا دهد.

«اسحاق هرتزوگ» رهبر بزرگترین حزب مخالف كابینه در گفت و گو با شبكه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو گفت: كار دست را انجام بده و كشور را بیش از این به سمت سردرگمی و كشمش های داخلی سوق نده.
وی خطاب به نتانیاهو افزود:اگر اكنون از منصب خود استعفا دهی، اقدام ارزشمند و قابل توجهی انجام داده ای.
بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) برای سومین بار طی هفته های اخیر نخست وزیر این رژیم را مورد بازجویی قرار داد.
نتانیاهو و افراد خانواده اش به فساد و دریافت رشوه از دو بازرگان صهیونیست متهم شده اند. نتانیاهو همچنین به تلاش برای همدستی با ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت علیه رقیب آن اسرائیل الیوم متهم است.
این در حالی است كه شبكه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام كرد كه نتانیاهو پس از بازجویی خود گفت:قصد دارم رهبری حزب لكیود و اسرائیل را برای چند سال دیگر ادامه دهم.
رادیو رژیم صهیونیستی همچنین روز گذشته (جمعه) اعلام كرد كه نتانیاهو برای چهارمین بار نیمه هفته آینده مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.
این در حالی است كه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رسانه ها دست داشتن در پرونده های فساد را تكذیب كرده و اعلام كرد كه این اقدامات علیه وی تلاشی از رسانه ها و مخالفانش برای سرنگونی كابینه او است.
خاورم**9329** 1010
مترجم: ندا بهبودی*انتشار دهنده:حسن معظمی
۰ نفر