۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸
کد خبر: 82403838
T T
۰ نفر
امام جمعه دير:لازمه تداوم انقلاب تكيه بر خط و راه امام است

بوشهر - ايرنا - امام جمعه دير گفت: بدون تكيه بر خط و راه امام، انقلاب اسلامي تداوم پيدا نخواهد كرد و براي ادامه راه و خط امام فرمايش هاي رهبري را سرلوحه كار خود قراردهيم.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد علي حسيني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر دير افزود: امام راحل در ايام انقلاب توانست ايمان از دست رفته مردم را به آنان برگرداند و روحيه ايثار و فداكاري را در مردم تزريق كند.
وي به خدمات دولت ها در طول انقلاب اسلامي اشاره كرد وافزود: خدمات دولت ها بخاطر برخي سياسي كاري نبايد زير سئوال برود و همه در جهت تلاش و اميد در دل مردم و جوانان گام بردارند.
حسيني بوشهري يادآورشد:انقلاب اسلامي دستاوردهاي بزرگي در عرصه هاي مختلف براي توسعه و آباداني داشته است كه بايد شكرگزار آن باشيم.
امام جمعه دير اضافه كرد:عزت، استقلال، آزادي ، ولايت فقيه، حاكميت اسلام و سربلندي از دستاوردهاي معنوي انقلاب اسلامي است.
وي در رابطه با دهه مبارك فجر انفلاب اسلامي گفت: دهه مبارك فجر و انقلاب زمينه ساز ظهور امام زمان(عج) است كه بايد مردمي و باشكوه برگزار شود.
وي ضمن تسليت به خانواده هاي حادثه ديده آتش سوزي ساختمان پلاسكو تهران، گفت: اين حادثه تلخ و غم انگيز بود و جلوه هاي زيبايي ازفداكاري آتش نشانان براي مهار آتش و نجات كسبه ديده شد.
امام جمعه دير يادآورشد: مصوبات هيات دولت و حضور رياست جمهوري و وزرا و ساير مسئولان در اين حادثه باعث تسلي خاطر بازماندگان بود كه جاي تشكر و قدرداني است.
7207/ 6045**خبرنگار:عباس بحراني**انتشاردهنده:اكبر اقبال مجرد

سرخط اخبار استان‌ها